Gå til innhold

Proteinpulver selges for en meget billig penge


Anbefalte innlegg

Jeg har to bøtter av dette proteinpulveret:

post-3352-14440972529974_thumb.png

Uåpnet 3 kg skogsbærsmak.

Grunnen til at jeg selger de er fordi jeg ikke likte det ,rett og slett og jeg har brukt to år på å komme meg halveis ned i en av bøttene,har tre ,regner med at den tredje må jeg bare grave meg ned til bunnen av uansett:p.

Jeg ser at datoen går ut nå den 12 mars. Folk her inne sier at det er helt ok å spise det selv om det er gått ut på dato så jeg vil egentlig bare at folk skal komme med bud jeg for hva de synes er grei pris. Jeg ønsker ivertfall at vedkommende skal betale frakt som jeg selvsagt skal få til på billigste mulig måte

Forsikrer at de har stått på en kjølig plass slik at de ikke har stått fuktig,så innholdet skal være tipp topp til tross for dato!

:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå er den på tilbud til 749 på proteinfabrikken- så du gjorde ett bra kjøp:-)
Ja ikkesant:) Og når innholdet holder seg så bra til og med etter åpning på utgått best før dato så er det jo ivertfall et bra kjøp for noen andre som faktisk synes denne smaken er god også :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey! Dere som vil ha protein, kjøp bøtta mi!! Uåpnet Whey Xplode Sjokoladesmak, schmaker godt. Trenger penger så må selge bøtta! Ny pris: 799 - tilbud på nettsiden: 699 - jeg betalte: 599 (får rabatt) og selger for 500! Uåpnet! :cool:

denne: http://www.tomminutrition.com/produkt/protein/whey-xplode-3000g-strawberry-5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quo=Stephanie F, post: 973529, member: 25264]Heeey! Dere som vil ha protein, kjøp bøtta mi!! Uåpnet Whey Xplode Sjokoladesmak, schmaker godt. Trenger penger så må selge bøtta! Ny pris: 799 - tilbud på nettsiden: 699 - jeg betalte: 599 (får rabatt) og selger for 500! Uåpnet! :cool:

denne: http://www.tomminutrition.com/produkt/protein/whey-xplode-3000g-strawberry-5000

Hmm-syntes å ha sett d tilbudet der før i en annen tråd. Dårlig respons på den tråden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quo=Stephanie F, post: 973529, member: 25264]Heeey! Dere som vil ha protein, kjøp bøtta mi!! Uåpnet Whey Xplode Sjokoladesmak, schmaker godt. Trenger penger så må selge bøtta! Ny pris: 799 - tilbud på nettsiden: 699 - jeg betalte: 599 (får rabatt) og selger for 500! Uåpnet! :cool:

denne: http://www.tomminutrition.com/produkt/protein/whey-xplode-3000g-strawberry-5000

Hmm-syntes å ha sett d tilbudet der før i en annen tråd. Dårlig respons på den tråden:)

Det må være jeg er upopulær. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså,det kunne jo vært greiere hvis du kanskje opprettet din egen tråd for å selge ditt proteinpulver Stephanie?Denne er rettet mot mine to bøtter med proteinpulver slik at jeg ser helst at folk lager sine egne,no offence;)!

Finnes. Ingen ville ha, også trodde jeg du fikk solgt så da tenkte jeg å slenge inn her også til de som da kom for sent til dine. Sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...