Gå til innhold

Dato på proteinulver og kan det brukes etter utgått dato?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg har to svære bøtter prottis ,3 kg hver som er utgått på dato nå 12 mars,så jeg lurer på om hvor lenge etter utgått dato det er forsvarlig å spise det og evt hva skjer når det er utgått på dato? Blir det klumpete,dårligere,mister det næring,råtner det...? Altså...er det greit å spise detet års tid etter utgått? På helsekost er det jo slik ivertfall,altså vitaminer,men siden det er litt andre ting så lurer jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hhihi,nei det lukter helt fint:) Eneste er at jeg ikke har greid å spise det opp fordi jeg ikke liker det:( Det er skogsbær fra pf..har 2,5 bøtter altså 7,5 kilo av det give or take sm går ut nå den 12..og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre,haha:cry:!

Jeg vet heller ikke om jeg kan selge det for aner ikke hvordan det er med holdbarhetenpå proteinpulver utenom dato heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det kan jeg gjøre,må bare forsikre meg først om at det faktisk er noe jeg kan gjøre. Vurderte leng å bare prøve å gi det bort evt at vedkommende betalt porto bare men hvis det faktisk er helt greit å bruke en tid etter utgått så er det kanskje ikke noe i veien for å selge for en billigere penge?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...