Gå til innhold

Kaloritelling, what?


Anbefalte innlegg

Hei!:)

Jeg har nå bestemt meg for å prøve det å tele kalorier og hvor mye jeg får i meg iløpet av en dag. Men jeg har ikke erfaring med å telle kalorier, jeg har før telt karbohydrater.

Jeg lurer derfor på om noen kan gi meg litt hjelp til hvordan man teller kalorier og hvor mye kalorier burde jeg som er ei jente på 18 år få imeg om dagen. Jeg trener ca. 2-4 ganger i uka, noen ganger mer hvis jeg har tid. Jeg har også lyst til å få en bra sommerkropp 2014, så det begynner å bli litt lite tid :oops:

Hadde satt pris på om noen ville hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 168-169 cm høy og veier 88 kg :oops:

Trener styrke, gjør øvelsene som er i styrke for nybegynnere + litt jogging på slutten av øktene når anklene mine tillater det :)

Tenker ca. 1700 kcal på hviledager og ca. 2000 kcal på treningsdager.

Da burde du ligge i et moderat underskudd og gå ned ca. 0.5 kg i uka og ikke brenne bort verdifull muskelmasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...