Gå til innhold

Hvordan spise og trene dagen før veiing?


jenta97

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med den unge mannen ovenfor;) d eneste av betydning er at du veier det under mest mulig like forhold hver gang. F.eks hver fredag morgen etter du hsr vært på do. Om du trener fast på torsdagen før vil ikke ha noe å si fordi d da er slik flr hver veiing.

d som blir feil er f.eks å veie seg kl 7 onsdags morgen og neste gang kl 12 på en lørdag etter morgenkardio på tom mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser kun snop og sånt på lørdager, så jeg veier meg lørdag morgen på tom mage. Da har jeg hatt 5 (kanskje 6) dager med optimalt kosthold før veiing. Så kan jeg kose meg litt ekstra på lørdag før det er på'n igjen søndag. Passer riktignok på å ikke spise opp kaloriunderskuddet for uken på lørdag da! :p

Men ja, som de andre sier, ingen spesielle "forhåndsregler", men vei deg samme dag og tid på døgnet hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...