Gå til innhold

Pasta med 60% proteiner?


Han Der

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har det samme produktet her.

Husker vqr mye fuzz rundt Dreamfield pasta (http://www.dietdoctor.com/the-dreamfields-pasta-fraud ) og det produktet der for en tid tilbake... Jeg kjøpte også sånn pasta og lasagneplater i samme serie, sikkert to-tre år siden nå. Men i kjølvannet av debatten rundt det det ble de liksom lagt unna... Men usikker på hva som stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke samme merke da, linken er til dreqmfields - ikke carbzone! Er bare at jo er samme type produkt så kanskje en skal i alle fall ha et lite kritisk blikk på det! Når det er sagt - pastaen smaker godt og er sikkert uansett mindre karbs enn vanlig pasta. Og om ikke er jeg likevel lykkelig uviten og koser meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist mange av disse Carbzonepastaene. Konsistensen er "tørrere" og relativt langt unna vanlig pasta. Du klarer ikke å lure noen til å tro dette er "ekte" pasta. Men proteininnholdet er høyt og mye saus eller hakkede tomater gjør det til ett smakelig måltid. Bare ikke forvent for mye...

Kjøper selv på grensa, men ser at Gymgrossisten selger dette i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
noen som har prøvd gymgrossisten sin??

Ligger kun en kundeomtale inne på siden deres under denne varen og den lover ikke så bra:

uff, 2014-01-22, 03:45 betyg_liten_0.gif

dårlig smak og konsistens, dessverre.

Dette er den samme fra Carbzone som det er nevnt lenger opp...

Proteinfabrikken selger Fedon Lindberg sin men den har et helt næringsinnhold, mere proteiner enn vanlig pasta men...døm selv...

[ATTACH]136219[/ATTACH]

post-22831-144409736763_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...