Gå til innhold

Hansker på trening


Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I begynnelsen av min treningskarriere, så kjøpte jeg meg hansker. For min del gikk det ikke mange treningstimene før jeg stappet dem lengst inn i boden og aldri tok dem fram igjen.

De ga meg dårligere grep da det ble altfor tykt å holde rundt stengene, og de føltes mer i veien enn til hjelp. Det med træler i hendene gikk seg veldig raskt til, og jeg har ingen problemer med det i dag, på tross av at jeg løfter en god del tyngre enn for åtte år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen av min treningskarriere, så kjøpte jeg meg hansker. For min del gikk det ikke mange treningstimene før jeg stappet dem lengst inn i boden og aldri tok dem fram igjen.

De ga meg dårligere grep da det ble altfor tykt å holde rundt stengene, og de føltes mer i veien enn til hjelp. Det med træler i hendene gikk seg veldig raskt til, og jeg har ingen problemer med det i dag, på tross av at jeg løfter en god del tyngre enn for åtte år siden.

akkurat det samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Tren heller grepet - jeg har jævelige træler (tørr å si at jeg har noen av de verste hendene på dette forumet), men bruker aldri hansker. Det er vondt i begynnelsen, men går fort over - skaff deg en god håndkrem, gjerne helosan, og bruk magnesium under øktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren heller grepet - jeg har jævelige træler (tørr å si at jeg har noen av de verste hendene på dette forumet), men bruker aldri hansker. Det er vondt i begynnelsen, men går fort over - skaff deg en god håndkrem, gjerne helosan, og bruk magnesium under øktene.

heilt enig, har træler eg og, men dem går over med hjelp av helosan og varmt vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tren heller grepet - jeg har jævelige træler (tørr å si at jeg har noen av de verste hendene på dette forumet), men bruker aldri hansker. Det er vondt i begynnelsen, men går fort over - skaff deg en god håndkrem, gjerne helosan, og bruk magnesium under øktene.

Verste? Du mener "mest awesome", sant? træler er awesome<3

btw, litt off topic, men saw this and thought of you; http://www.t-nation.com/workouts/10000-swing-kettlebell-workout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you insist on wearing gloves, make sure they match your purse

The only legitimate use for a glove is to cover an injury... A desire to prevent callus formation (possibly so as to not snag one's pantyhose) does not constitute a legitimate use.

- Mark Rippetoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...