Gå til innhold

Program for å bygge muskler


sillala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser i loggboken din at du har trent en del styrke før, men vil nok likevel anbefale å gå for et enkelt fullkroppsprogram ala starting strength tre ganger i uken for å bygge opp grunnstyrken. Dersom du nettopp har fått barn kan dette uansett være gunstig da du kanskje ikke har fått trent som normalt på en god stund. Med mer styrke kommer mer muskelmasse. Tre øvelser tre ganger i uken - blir ikke stort enklere enn det, men likevel effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det var kanskje ingen dum tanke. Jeg satt selv og tenkte på enten nybegynnerprogrammet her inne, eller å fortsette med x-press som jeg har trent før. Faren med å fortsette med det kjente er jo at jeg gjør som jeg "alltid" har gjort, og blir skuffet over at jeg ikke presterer like bra. Og uansett fryder jo forandringen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...