Gå til innhold

Styrketrening for rygg


sarkip

Anbefalte innlegg

Har noen gode videoer som viser hvordan man utfører div. effektive styrkeøvelser for ryggen? Jeg vil gjerne trene ryggen mer, men for å være ærlig har jeg ikke peiling på hva 2/3 av utstyret på treningssenteret er for eller hvordan man bruker det... Takker for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dorian er rå, men er ytterst få som kjenner kroppen slik som han gjør og klarer å få resultat på den type trening han gjør. Respekt til dorian..

Da trådstarter virker til å ikke vite så mye om trening enda, så ville ikke jeg anbefalt å herme etter dorian helt enda ihvertfall:p

Enig i det du sier, samtidig så er det ikke noe kompliserte øvelser Dorian bruker. Det er jo bare å bruke lette vekter til å begynne med og fokusere på rikig form så kommer styrken etterhvert. Personlig synes jeg disse øvelsene passer like bra for nybegynnere som for avanserte. Forskjellen ligger vel i at nybegynnere bør ha flere sett per øvelse enn det DY bruker her siden det tar tid å komme på et intensitetsinvå hvor ett sett er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorian er rå, men er ytterst få som kjenner kroppen slik som han gjør og klarer å få resultat på den type trening han gjør. Respekt til dorian..

Da trådstarter virker til å ikke vite så mye om trening enda, så ville ikke jeg anbefalt å herme etter dorian helt enda ihvertfall:p

Enig, Dorian Yates er vel mer kjent som mannen som beviste at en mann om ikke har verdens beste forutsetninger kan nå toppen så lenge dopingbruken er stor nok. Trene det programmet hans over en kort tid kan sikkert gi resultater, men å trene det over lengre tid er ikke gunstig, i alle fall ikke for en nybegynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det ble denne tråden allerede svart på i svar #1 på denne tråden, av rudboy. Trenger ikke gjøre det mer forvirrende eller komplisert enn det.

Greit med en video som viser utførelse av øvelsene også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...