Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære forfattere på fitnessbloggen, og andre bloggere som skriver om alle fordelene man får ved å inkludere strikk i treningen: Strikk er en hankjønnsord og heter dermed EN strikk, og strikkEN i bestemt form. Ikke "et strikk/strikket" som har blitt vanlig form for alle innenfor treningsbransjen ser det ut som. La denne vranglæren av treningsentusiastene stoppe! Takk for meg.

Ps: strikk er kult!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27574-strikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære forfattere på fitnessbloggen Fitnessbloggen (egennavn) , (feil bruk av komma) og eller ("og" kan ikke brukes ved så ulike fraser) andre bloggere som skriver om alle fordelene man får kan oppnå (skrivingen gir ikke noe, altså kan ikke mottakeren få noe) ved å inkludere strikk i treningen: Strikk er en et (feil kjønn) hankjønnsord og heter dermed derfor (som følge av) EN strikk, og strikkEN i bestemt form (enten må kommaet fjernes, "og" fjernes eller hele setningen omskrives, da leddsetningen ikke inneholder et verbal). Ikke "et strikk/strikket", (komma etter leddsetningen) som har blitt vanlig form for alle innenfor treningsbransjen ser det ut som (setningen slutter etter helsetningen). La denne vranglæren av (det er ikke treningsentusiastene som utøver vranglæren) treningsentusiastene stoppe! Takk for meg.

Ps: strikk Strikk er kult! (Stor forbokstav etter kolon).

Jeg er positiv til korrektur, men det er kanskje litt nazi å starte en tråd om det.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27574-strikken/#findComment-941378
Del på andre sider

Kjære forfattere på fitnessbloggen Fitnessbloggen (egennavn) , (feil bruk av komma) og eller ("og" kan ikke brukes ved så ulike fraser) andre bloggere som skriver om alle fordelene man får kan oppnå (skrivingen gir ikke noe, altså kan ikke mottakeren få noe) ved å inkludere strikk i treningen: Strikk er en et (feil kjønn) hankjønnsord og heter dermed derfor (som følge av) EN strikk, og strikkEN i bestemt form (enten må kommaet fjernes, "og" fjernes eller hele setningen omskrives, da leddsetningen ikke inneholder et verbal). Ikke "et strikk/strikket", (komma etter leddsetningen) som har blitt vanlig form for alle innenfor treningsbransjen ser det ut som (setningen slutter etter helsetningen). La denne vranglæren av (det er ikke treningsentusiastene som utøver vranglæren) treningsentusiastene stoppe! Takk for meg.

Ps: strikk Strikk er kult! (Stor forbokstav etter kolon).

Jeg er positiv til korrektur, men det er kanskje litt nazi å starte en tråd om det.

i applaude you- you trolled the troll :lol::roflmao:(y)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27574-strikken/#findComment-943234
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...