Gå til innhold

tips om ting å kjøpe i NYC?


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Lechitin;) om du får dette på GNC vet jeg ikke, men om du har leketøy på kjøkkenet vil jeg og anbefale en boks med xantangummi/xantana.

Xantangummi har jeg ikke fått lekt meg så mye med enda. Har en uåpnet boks stående ;) Men - er det ikke fare for å lage ekkel gele av det meste med xantangummi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xantangummi har jeg ikke fått lekt meg så mye med enda. Har en uåpnet boks stående ;) Men - er det ikke fare for å lage ekkel gele av det meste med xantangummi?

Neida. Eller, hvis du skal tilsette litt xantangummi i en pure, og i mangel av teskje bare har den største litersøsa på kjøkkenet tilgjengelig,som du så fyller til randen til tross for at du bare skal ha en kvart teskje, og så klarer å dulte borti den så hele innholdet detter i Thermoen... DA blir det gummi.

Mengdene man trenger er som regel svært svært svært svært små. Utvis måtehold,og så går det finfint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crack pie fra Momofuku Milk Bar, og Pork Buns, og Brisket Buns, og Ramen, fra Momofuku Noodle Bar. Gir deg mer gainz og awesomeness enn selv det drøyeste PWO.

Skal på momofuko ssam bar torsdag faktisk. And. Og mer and.

Fredag er det Katz's Deli og pastramisammwhich. Blir vel et par dirty water dogs i mellomtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EAT ALL THE FOOD!!!! Neida. KJØP HELE BYEN!!!! Neida.

Du er mann så ting jeg ville kjøpt gjelder liksom ikke for deg... Jeg ville dratt med tom koffert og dratt tilbake med to fulle :p

Ser nå at dette hjalp absolutt ingenting, men klarte ikke å dy meg :giggle:

Planlegger Jets-trøye og superbowl goodies til meg. No raffe sko til madammen. Og så no artig til dattera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på momofuko ssam bar torsdag faktisk. And. Og mer and.

Fredag er det Katz's Deli og pastramisammwhich. Blir vel et par dirty water dogs i mellomtida.

Ssam bar er vel den eneste av Momofuku-sjappene jeg ikke har vært på! Spiste på Ko og Noodle bar, men Ssam rakk jeg ikke. Neste gang! Det gjelder forsåvidt Katz' Deli og. Burde ha vært der ,men akk, mine penger gikk til andre steder:)

Men prøv å få tid til turen innom Noodle bar og:)

Og bilder!:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ssam bar er vel den eneste av Momofuku-sjappene jeg ikke har vært på! Spiste på Ko og Noodle bar, men Ssam rakk jeg ikke. Neste gang! Det gjelder forsåvidt Katz' Deli og. Burde ha vært der ,men akk, mine penger gikk til andre steder:)

Men prøv å få tid til turen innom Noodle bar og:)

Og bilder!:D:D

Kommer til å bli tatt en del bilder ja. To kameraer, om ikke tre, blir med.

Npr det gjelder spisesteder så er programmet lagt. Og det er ikke dprlug.

Tur på American Musem of Natural History blir det også.

Og superbowl går jo av stabelen søndag så detta blir folksomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å bli tatt en del bilder ja. To kameraer, om ikke tre, blir med.

Npr det gjelder spisesteder så er programmet lagt. Og det er ikke dprlug.

Tur på American Musem of Natural History blir det også.

Og superbowl går jo av stabelen søndag så detta blir folksomt.

Please, do tell!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please, do tell!:D

Momofuku Ssam Bar

Spotted Pig

Katz's Deli

Shake Shack

Osteria Lupa

Så det blir vel tid til en food truck eller to, dirty water hot dog.

Det er også en bitteliten taco-sjappe rett ved hotellet som skal testes.

Planlagte innkjøp:

Sneakers til kona (som hun har ønska seg, "noen kule")

NY Jets-trøye

Super Bowl-trøye (til meg og kona og ungen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...