runforit123 Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 Sjokoladeeeeeeeeeeeeee*Homer Simpson gurglelyder* Siter
Elskling Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Kan unnes hver dag så lenge en ikke dropper mat Pga sjokoladen:) Chrsyre 1 Siter
Lisa Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 OREOPLATE?NY? Du må så klart ha stratos sprangleknas eller melkehjerter lurer på om jeg skal kjøpe sjokolade idag, noen tips? Oreo-plata til freia frister! Det finnes vel ikke? Prøvde å google det, men fant denne: Spiste en sjokolade på 50-80 gram hver dag en periode, men det anbefales ikke. Fikk til slutt litt for mange sure oppstøt etter hverandre til slutt Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg vel gjort det enda ^^ edit: jeg har alltid lurt på hvordan noen klarer å sitere mange innlegg på en gang, men nå fant jeg det ut ved et uhell.... Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Joo! Så freia kommer med melkesjokolade med oreo på vareslippet 14 februar:D Hurra! (btw milka sin er himmelsk) Siter
JMSGE Skrevet 3. februar 2014 Skrevet 3. februar 2014 Joda, så den oreo melkesjokoladeplata på rimi idag, løp og kjøp Lisa 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.