Gå til innhold

Slett


Gjest Anonymanonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ON. Har prøvd minst 10-12 forskjellige merker, men ON er en av favorittene fordi aminosyrene du får med er perfekt. Smaken er ikke alltid så god, det er best å prøve 4-5 forskellige prøvepakninger, og deretter bestille større pakninger. Det viktigste er resultatet, og det får man med ON. Men som sagt, maten du ellers spiser er jo viktigst.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Kan dere kanskje svare meg på hvilken smak og eventuelt hvor dere kjøper fra?

Anbefaler alltid å sende mail først og spørre om du kan få smaksprøver.

Proteinkvaliteten er som regel den samme, men det er jævlig kjedelig å betale 500 kroner for noe som smaker forjævlig.

Myrevolution pleier å gi ut gratis smaksprøver hvis du spør.

ON synes jeg, personlig, at smaker helt forjævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Activate Elite Gold i vanilje og syns det smaker høgg - var kun brukbart i matlaging hvor man kan skjule smaken.

ON er helt ok, men bare så vidt egentlig. Jeg kan klare å lure meg selv til at det er godt, helt til jeg smaker noe annet :p

Myoprotein er ganske godt på smak, men dyrt. Kjøpte nå det billige pulveret til myrev, og syns det var like godt på smak som myoprotein. Ser dog at prisen er gått opp fra 499kr, som jeg betalte forrige uke, til 699kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte ikke akkurat sand, men ikke noe i nærheten av vanilje heller :p Og ja, det var ganske vanskelig å blande ut. Men det gikk greit i matlaging da...

Kjøpte min for å drikker etter å ha hørt mye skryt av produktet,desverre var den ikke i nærheten av hva folk mener om den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen ekspert på dette, bare så det er nevnt.

Fikk akkurat noen smaksprøver på myoprotein... synes ikke det var noen høydare.

ON Whey Gold Standard synes jeg smaker godt med bare vann, og blander seg lett.

ON Platinum Hydro Whey er enda bedre, men dessverre dyrt.

Blandet du myoprotein med vann?

Jeg har prøvd det én gang da jeg var tom for melk, og aldri, aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...