Gå til innhold

Veien mot å klare én pull up!


vietpowa91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

+++ Til negative pullups. Tok meg 1-2 måneder og kunne ta 1 rolig pullup opp og ned med kroppsvekt på 120kg(dette var etter 2år uten å bruke kroppen utenom kontror arbeid). Brukte ikke annen trening en Push ups, pull ups(med stol for hjelpe med opp så slippe ned igjen sakte) og crunches 2-3 ganger uka hjemme.

Greier nå 3 med vekt på 118kg men 3måneder trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+++ Til negative pullups. Tok meg 1-2 måneder og kunne ta 1 rolig pullup opp og ned med kroppsvekt på 120kg(dette var etter 2år uten å bruke kroppen utenom kontror arbeid). Brukte ikke annen trening en Push ups, pull ups(med stol for hjelpe med opp så slippe ned igjen sakte) og crunches 2-3 ganger uka hjemme.

Greier nå 3 med vekt på 118kg men 3måneder trening..

Kjempebra da! må sette selv en pluss for negativer selv :)

Jeg fikk til 1 skikkelig pull ups for noen dager siden, og det har tatt ca. 1 måned. Det funker, men man må virkelig ha tålmodighet for å kunne fullføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...