Gå til innhold

Leonarfd

Medlemmer
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. EVO på Kilen har 2 knebøystativer,eneste negative er at de ikke er så glade om du treffer gulvet litt hardt på markløft!
  2. 181cm, 114kg er nok stopp rundt 95-100kg.
  3. Bestilt på kappi. Dukket ikke opp når jeg søkte på google, eller så var jeg blind. Ble str 46 2/3, leste at noen brukte samme str i Mizuno waverider joggesko og samme i Adipower.
  4. Kjører det samme som Tronaldo over, mangler ikke mye fleksiblitet uten.
  5. Sett etter Adipower en stund, ingen steder som har str46 /12US inne. Noen buttikk i vestfold eller litt utafor som selger disse? Sjekket fighter men de selger dem for 2400 + frakt men maggi selger for 2000 inkl frakt. Fighter har dem inn eog maggi veit ikke når de kommer til få inn nye størrelser. Før jeg hiver meg på den dyrere prisen tenkte jeg å spørre, i tilfelle noen butikk har dem inne.
  6. Sier ikke at du feil, bare at jeg har blitt lært bort med dette med suksess.
  7. Har selv blitt trent av PT på evo og styrkeklubb. Er vanlig med stretching som en del av oppvarming, uten stretching så mister jeg 10-20% av vekt i øvelser.
  8. Flott innleg Corzola, men er det ikke lurt å ha tøying før trening som en del av oppvarming. Hjelper mye med bøyelighet i knebøy og for å minske skader under trening.
  9. Skrev feil der ja. Er nok en stund til der:-)
  10. Veide selv 127kg og 183cm, gikk ned 1kg uken ved å trene litt hjemme. Ingen matforandring, men jeg har alltid hatt greie måltider og 2000-3000kcal om dagen. Etter og hå gått ned til 120kg gikk det sakte, var fortsatt oppi 28% kroppsfett som mann. Ble skuffet i starten siden det stoppet nesten opp, begynte og heller måle meg målebånd. Mye mer motiverende.
  11. kan hende høyskolen har boken eller biblioteket så kan jeg ta en titt før jeg evt kjøper den. Hvor lang tid tar en treningsøkt? Bruker nå som regel 1.5t + kjøring men får dårligere tid pga jobb nå snart.
  12. Skulle ha startet med dette programmet for en stund siden, har tvilt siden jeg har vært redd for å gjøre det feil. Anbefaler dere en PT time med opplæring? Har holdt på noen måneder med benkpress med manualer, beinpress + diverse andre enkle øvelser. Men er nå på punktet hvor 240kg knebøy er alt for lett og det er maks av hva som er lov til legge på. Pluss nærmer meg 40kg(36kg nå) manualene i benkpress.
  13. Fotball ga meg store legger og lår som ung, mistet en god del fort etter å ha sluttet. Men dette burde være like lett og få via hard trening. Kjører selv tunge sett/1.5 av kroppsvekt) med tå hev som får mine egger til ¨å vokse en del
  14. +++ Til negative pullups. Tok meg 1-2 måneder og kunne ta 1 rolig pullup opp og ned med kroppsvekt på 120kg(dette var etter 2år uten å bruke kroppen utenom kontror arbeid). Brukte ikke annen trening en Push ups, pull ups(med stol for hjelpe med opp så slippe ned igjen sakte) og crunches 2-3 ganger uka hjemme. Greier nå 3 med vekt på 118kg men 3måneder trening..
×
×
  • Opprett ny...