Gå til innhold

Trenger hjelp/tips til treningsprogrammet mitt


bodybuilder96

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om dette her var ett bra treningsprogram for og øke i styrke og volum?

Er en gutt på 50kg og er 168cm høy som skal opp i vekt og bli sterk, det som er målet i hvertfall.

Mandag:

- Markløft 8x5

- Benkpress 5x5

- Nedtrekk 6 – 8 x 3

- Dips 6x3

- Bicepscurls med v – stang 3 – 8 x 3

- Militærpress med rett stang (sitte) 8x3

- Legcurl (fram) 12x3

Tirsdag: Hvile

Onsdag:

- Roing med v – stang (Stående) 8x3

- Militærpress med v – stang (stående) 8x3

- Hangups Max x 3

- Franskpress med v – stang 8-12x3

- Smal benk (10x3)

Torsdag: Hvile

Fredag:

- Markløft 5x3

- Benkpress 6-8x3

- Roing med rett stang 6 – 8 x 3 (stående)

- Militærpress med rett stang (sitte) 8x3

Supersett:

- Bicepscurls v – stang 3 – 8 x 3 (sitte)

- Nedpress (triceps) 3 – 8 x 3

- legpress

Lørdag: Hvile

Søndag: Hvile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null knebøy, armtrening 2/3 treningsdager. Smells like a bro, guys! Start med et nybegynnerprogram ala starting strength eller strong lifts 5x5. Du må kjøre Baseøvelser for å oppnå det du ønsker. Dette pluss mat vil hjelpe mye!

Har sagt det til ham på PM tidligere :D Men ser ut til at alle nybegynnere har en fobi mot få øvelser. De skal på død og liv trene som en bodybuilder med mange treningsår på baken.

Hvis man trener SS har man 3 øvelser. Lite sier du? Kom tilbake og si det når du har lagt på 2,5kg i månedsvis og bøyen er beyond RPE10 hver økt. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å snakke for døve ører engang ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at det er treningshjelp du spør om her, men det har du allerede fått godt svar på fra både Broseidon og Myr . Så tenke jeg skulle komme med litt matinnspill:

Spis mange måltider om dagen, ikke fordi det "øker forbrenningen fordi kroppen er som en vedovn" men fordi det da er lettere å få i seg mer kcal.

Spis ditt første måltid rett etter du står opp, det siste rett før du legger deg, da får du lenger spisevindu, altså bedre tid på å få i deg all maten.

Spis matvarer som inneholder mye kcal i forhold til volum, typ nøtter, ost, fløte, oljer osv. Du kan også innta masse flytende kcal i form av f eks juice og melk.

50kg er for lite, bare å sette i gang med spisinga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...