Gå til innhold

Reisetips


da9el

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier; jeg er på utkikk etter tips om gode reisemål. Mer spesifikt leter jeg etter aktive reisemål.

Jeg er glad i å spille tennis, golf, bordtennis, styrketrening osv. og lurer på om det er noen som har noen forslag til reisemål.

Det ultimate hadde såklart vært et all inclusive treningsparadis (om det finnes til en menneskelig pris:) men alle tips tas imot med stor takk! Spiller ingen rolle hvor på planeten, men sol og varme er et must :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er glad i å gå anbefaler jeg puerto rico (så langt opp i fjellene du kommer - deilig tur ned til stranden/byen) Men lite andre treningsmuligheter. Better bodies har treningsstudio der da.

Ellers er Aten og akropolis herlige for treningsturer. Så får du opplevelsen i tillegg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel mer spesifikt på utkikk etter et slags resort som hadde disse aktivitetene. Et all inclusive i Mexico eller Cuba eller whatever. Varme og sol er et krav, så Norge faller bort umiddelbart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er glad i å gå anbefaler jeg puerto rico (så langt opp i fjellene du kommer - deilig tur ned til stranden/byen) Men lite andre treningsmuligheter. Better bodies har treningsstudio der da.

Ellers er Aten og akropolis herlige for treningsturer. Så får du opplevelsen i tillegg:)

Hvor har better bodies treningsstudio der? :) skal på ferie til Puerto Rico om 3 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har better bodies treningsstudio der? :) skal på ferie til Puerto Rico om 3 uker :D

De har også et like stort treningssenter som er i tilknytning til Anfi del mar :) Sikkert også gym i selve sentrum av Arguinegin.

Syns ikke det i kjelleren under kjøpesenteret i Puerto Rico var noe stas, da vi var der stod det en gjeng lokale ungdommer og flokket seg rundt bagene våre, i håpe om at vi ikke fulgte med slik at de kunne stjele fra oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...