Gå til innhold

Dmitriy Ivanov skadet under et løft på 470kg i knebøy


Gjest Am

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare jeg som hørte et knekk?

Høres ikke bra ut, men det positive var at han ikke havnet under vektene, men datt fremover og dermed unngikk at beina havnet i en unaturlig posisjon.

Ouch.. Og jeg som skal trene knebøy senere i dag :eek: Skulle ha hørt på rådet ditt :p

Noen som vet hva som skjedde?

Så lenge vi holder oss under 400kg i knebøy så er det nok ikke like stor risiko for å oppleve noe slikt ;)

Har ikke kommet noen uttalelser som jeg har fått med meg rundt hva som skjedde, men mye som kan ha skjedd her. Litt merkelig ettersom det skjer i den eksentriske fasen og uten at det er et teknisk dårlig løft, men korsbåndet i høyre kne ser nok ut til å være ille ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke bra ut, men det positive var at han ikke havnet under vektene, men datt fremover og dermed unngikk at beina havnet i en unaturlig posisjon.

Så lenge vi holder oss under 400kg i knebøy så er det nok ikke like stor risiko for å oppleve noe slikt ;)

Har ikke kommet noen uttalelser som jeg har fått med meg rundt hva som skjedde, men mye som kan ha skjedd her. Litt merkelig ettersom det skjer i den eksentriske fasen og uten at det er et teknisk dårlig løft, men korsbåndet i høyre kne ser nok ut til å være ille ute.

Haha, ok, tror nok aldri jeg kommer i nærheten av 400kg, så da går nok det bra :p

I see.. Så nesten ut som om han svimte av eller noe siden han ikke reiste seg da de prøvde å løfte han opp. Hvis korsbåndet er ille ute, er vel karrieren hans ganske ille ute også kan jeg tenke meg :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ok, tror nok aldri jeg kommer i nærheten av 400kg, så da går nok det bra :p

I see.. Så nesten ut som om han svimte av eller noe siden han ikke reiste seg da de prøvde å løfte han opp. Hvis korsbåndet er ille ute, er vel karrieren hans ganske ille ute også kan jeg tenke meg :huh:

Kan hende han svimte av, skjer av og til det under konkurranse. Nja, kommer ann på hvor ille det er, får håpe ikke alt er revet av. Håper han kommer tilbake da han kan bli første IPF løfteren med 500kg i knebøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han svimte av, skjer av og til det under konkurranse. Nja, kommer ann på hvor ille det er, får håpe ikke alt er revet av. Håper han kommer tilbake da han kan bli første IPF løfteren med 500kg i knebøy ;)

Vi får satse på det beste :) Wow! Hadde vært utrolig rått om han tok 500kg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...