Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst til å prøve ut proteinpulver. Er det noen som kan anbefale noe som "førstegangs protein"? Trener styrke, 4-5 dager i uken. Ønsker markerte muskler og nedgang i fettprosent. Jeg har sett på Diet Protein og 100 % Whey Protein hos Proteinfabrikken.no, som fra min synsvinkel virker greie.

Vil gjerne høre deres meninger og anbefalinger, som har mer erfaring med dette enn hva jeg har!

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26759-proteinpulver-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spiller egentlig ingen rolle hvilket proteinpulver du velger, jeg ville kanskje fokusert mer på smak, kjedelig å bruke masse penger på noe som ikke smaker godt. Du kan sende inn en mail/be butikken om smaksprøver?

• 1 måned senere...

Annonse

et lite tips- kjøp 1 kg

gymgrossisten har 1 kg med ulike smaker. eg har 3 x 3 kg...tar en eeeeeeevighet å bli kvitt dem :p kunne tenkt meg andre smaker

Er første gangs bruker av proteinpulver selv fra og med imorgen, og jeg slo til med og bestille fra gymgrossisten da de har, som du nevner, muligheten til å bestille 1kg av en smak for 169kr fremfor 4kg med engang. Gir en muligheten til å prøve en smak, og faktisk klare og bruke den opp, istedet for å bruke masse penger på en smak man ikke liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...