Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tidligere da jeg trente ganske hardt ble jeg alltid kjempe sulten, spiste nesten før jeg var ferdig å trene. Pleide også alltid å trene etter 21.00, ble som regel såpass sliten at jeg sovna så fort jeg hadde tatt en dusj og lagt meg i senga.

Begynte så å trene rundt 13.00 da det ble mindre forelesninger på skolen, fikk alltid en liten energiboost etterpå.

Nå, litt slappere på treningsfronten og føler meg helt fin etter trening, litt småsulten.(trener på kvelden) Har energi til alt for langt ut på natta, kroppen blir selvfølgelig litt sliten, men hodet? Nei. Tror jeg må begynne å trene om morran, eller bare trene hardere:grumpy:

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Blir veldig klar i hodet, men resten av kroppen er som gummi. Etter en skikkelig legday greier jeg såvidt å gå opp bakken fra banen og hjem uten å tryne, og har jeg hatt en skikkelig overkroppsøkt greier jeg såvidt å holde iphonen oppe.. :p

Slik som andre oppe her så blir det ofte den omveien med litt mindre bakke ja..

Men etter cardio så blir jeg alltid mer våken, som var veldig heldig "før i tida" da jeg drev med morgencardio i en time før skolen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...