Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

No worries. Kanskje du faller litt i styrke, men det henter du veldig fort inn igjen, typ 1-3 uker. Bare fokuser på å spise riktig og hvil deg godt, så kan det hende du ikke mister noe styrke.

takk det hørtes beroligende ut :)

Hvis du begynner å klø etter å komme i gang igjen etter noen uker, så kan du jo begynne å trene noen lette, ultrastrikte isolasjonsøvelser der du ikke bruker trykk i magen i det hele tatt. Det gjorde jeg i oktober etter en operasjon i magen. Sittende tåhev, sittende curl med manualer, sidehev etc....

Hvis du begynner å klø etter å komme i gang igjen etter noen uker, så kan du jo begynne å trene noen lette, ultrastrikte isolasjonsøvelser der du ikke bruker trykk i magen i det hele tatt. Det gjorde jeg i oktober etter en operasjon i magen. Sittende tåhev, sittende curl med manualer, sidehev etc....

Det klør etter å trene ,men vil ikke ta noen unødvengige sjanser da jeg har sydd magemusklene og fjernet mye hud på magen.Er viktig for meg at resultatet blir så pent så mulig:)

Annonse

Du kan spise helt normalt i denne perioden? I så fall sørg for å ikke ligge i kaloriunderskudd og ha et greit proteininntak, og det vil nok gå helt fint. Det tar som nevnt over kort tid å hente seg inn igjen :)

Du kan miste litt muskler, men det kommer relativt fort tilbake når du begynner å trene igjen. Muscle memory

Var litt kjedelig å ta pause nå da jeg begynte å se resultater av 6 mnd med styrketrening.Godt musklene ikke er senile da ;) ;)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...