Gå til innhold

Pupper og dissehud...


Anbefalte innlegg

Det eneste jeg kan bidra med er som andre har sagt - etter at jeg begynte å trene bryst, så løftet det lille jeg har seg en smule. Og hvis du har 75B syns jeg ikke du skal klage, tenk heller på oss som ikke fyller ut en A cup engang. Det er triste greier det.

Men mat og brysttrening gjør susen (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste som virkelig hjelper - kort stund- er vel å bli gravid. Ei venninne av meg fylte ikke ut en A - cup. Nå rett før hun fødte hadde hun velfødde C -cups. Men det å gå konstant gravid er vel neppe noen bra løsning :) Større muskler løfter jo det over opp, men selve brystvevet er det nok lite å gjøre noe med, det er nok hormonelt betinget. Silikon er vel som er enklest. Men Frøken Linda er jo skeptisk til det, så selvaksept er nok det beste. Om enn ikke det letteste. Å tenke positivt om seg selv har de færreste tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som virkelig hjelper - kort stund- er vel å bli gravid. Ei venninne av meg fylte ikke ut en A - cup. Nå rett før hun fødte hadde hun velfødde C -cups. Men det å gå konstant gravid er vel neppe noen bra løsning :) Større muskler løfter jo det over opp, men selve brystvevet er det nok lite å gjøre noe med, det er nok hormonelt betinget. Silikon er vel som er enklest. Men Frøken Linda er jo skeptisk til det, så selvaksept er nok det beste. Om enn ikke det letteste. Å tenke positivt om seg selv har de færreste tid til.

Høres ut som meg med mitt forrige svangerskap, får håpe det virker sånn en gang til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som virkelig hjelper - kort stund- er vel å bli gravid. Ei venninne av meg fylte ikke ut en A - cup. Nå rett før hun fødte hadde hun velfødde C -cups. Men det å gå konstant gravid er vel neppe noen bra løsning :) Større muskler løfter jo det over opp, men selve brystvevet er det nok lite å gjøre noe med, det er nok hormonelt betinget. Silikon er vel som er enklest. Men Frøken Linda er jo skeptisk til det, så selvaksept er nok det beste. Om enn ikke det letteste. Å tenke positivt om seg selv har de færreste tid til.

Tja, silikon kan jo være en mer permanent, billigere og praktisk løsning enn å gå gravid i tide og utide :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper litt å trene brystmusklene, men ikke mye(n) . Fett- og kjertelvevet inni brystene får vi dessverre ikke trent opp. Cupstørrelse er heller ikke alt, jeg bruker E-cup, men det hjelper akk så lite når de henger langt nede på magen etter 4 barn og deretter å ha gått ned masse i vekt... Hehe. Men men. Mye kan fikses på med en god BH, enten det trengs litt løfting eller uytfylling;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv gått ned flere 10talls kilo(typ 40ish), og endte opp med "hengeboobs" som jeg kalte for vrengte bukselummer(de så slik ut!!). Men de er blitt ganske så mye fastere etter mye brysttrening og ett par stikk med p-sprøyte i rævva(gått uten prevensjon i 2 år fordi man ikke har så alt for mye sex som singel). Fylden var det nok psprøyta som sto for, men mye brysttrening har gjort at de har blitt litt mer løfta. Gikk fra 90f/90g til 80c pr dd. Mulig jeg har vært veldig heldig, alle kropper reagerer jo ulikt, mrn det finnes alltid håp:)

Trodde det var single som hadde altfor mye sex jeg :) Men seriøst, mener du det er p sprøyta som har gitt fylde? Jeg disser ikke meninga, men jeg bare lurer på om du er sikker på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var single som hadde altfor mye sex jeg :) Men seriøst, mener du det er p sprøyta som har gitt fylde? Jeg disser ikke meninga, men jeg bare lurer på om du er sikker på det?

Jeg har ikke mye sex når jeg er singel, men mulig jeg er en ekstremt sær skapning:p

Ja, jeg mener at det er psprøyta som har gitt meg tilbake fylde. Puppene mine var bokstavligtalt kun løshud med pittelitt fett i for 6 måneder siden, ei uke etter start på psprøyta(etter å ikke ha gått på prevensjon i 2 år) begynte den ene pupper å vokse. Jeg hadde en tom slapp pupp og en pupp med fyll, så skilkelig teit ut, men den andre puppen kom seg etter en måned, så nå er de nesten helt like. Jeg har gådt ned i vekt etter dette, og puppene har ikke forandret seg noe siden i sommer, utenom at de ikke er superømme slik som de var de 2 første månedene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,jeg lyver litt. Puppene har blitt strammere da huden har trekt seg litt sammrn siden i sommer, men fyllet har ikke endra seg:p

Har du hatt andre, skal vi si, uventede bivirkninger, av sprøyta. Faste fine pupper er sikkert en fin bivirkning det, men har du merket andre? I forbindelse med trening og kost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper litt å trene brystmusklene, men ikke mye(n) . Fett- og kjertelvevet inni brystene får vi dessverre ikke trent opp. Cupstørrelse er heller ikke alt, jeg bruker E-cup, men det hjelper akk så lite når de henger langt nede på magen etter 4 barn og deretter å ha gått ned masse i vekt... Hehe. Men men. Mye kan fikses på med en god BH, enten det trengs litt løfting eller uytfylling;)

Men jeg kunne tenkt meg at puppene så bra ut uten bh også...:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borte fra studio en stund pga utmattelse ++ og nå har jeg såvidt begynt å trene igjen.

I den tiden jeg ikke har trent har jeg lagt på meg noen kg, tilbakemeldingene fra folk rundt meg er at jeg er mye mer feminin med mer rumpe, hofter og byste. Jeg kan være enig i at med klær så ser det bra ut, men uten klær og en liten runde med målebånd... ikke bra. Det er helt klart for mye fett på mage, hofter og rumpa.

Problemet er at så fort jeg begynte å trene og la om kostholdet forsvant puppene :cautious: noe jeg ikke har så mye av fra før (75 B). Så forsvinner magefett og lårene faktisk, de forsvinner ikke med fettet forsvinner og etterlater seg slækk dissehud.

Jeg har som tidligere nevnt gått ned 50 kg på litt under ett år, det er en stund siden men likevel sporene etter overvekt finnes på kroppen min den dag i dag.

Jeg har for mye hud på magen, lårene og puppene. Jeg ser på en del blogger etc med bilder av folk som har gått ned ca det samme som meg og de er flotte å se på.

Men de har jo kommet lenger ang trening, de har bygget mer muskler og det jeg lurer på er:

Vil huden min bli stram igjen, eller er det mulig at muskler vil erstatte plassen fettet hadde der inne...?

Jeg har ikke mengder med hud men nok til litt "ettershake" ved rask gange uten klær :oops:

Legen min bare lo når jeg spurte om jeg burde fjerne hud...

Så var det puppene, er det noen øvelser noen kan anbefale for å stramme opp det som strammes opp kan ? Når man er nesten 1.80 cm høy så er det allright med litt pupp..

Jeg leser jo at stort sett alle som trener mye etc har silicon, jeg er veldig skeptisk til det...

Ang kosthold så kan jeg en del og jeg får i meg nok protein og fett osv så jeg er ikke en av de som sulter meg og samtidig prøver å bygge muskler.

Tips og erfaringer tas i mot med takk :rolleyes:

Jeg trener alene og har ingen som deler min interesse for trening og kosthold, derfor er det gull om noen her vil dele... Inspirasjon er viktig og det er ikke alltid man bobler over av det selv.

Noen som kanskje har noen erfaringer vedrørende PT, burde jeg få meg det, eller er det bortkasta penger ? Holder det med selvstudier av øvelser og div programmer på nett, prøve og feile ... ?

Skal bare si en ting og det er at feminin og maskulin er har ikke ett fasit svar. Det du syns selv og din egen opplevelse av hva som er maskulint eller feminint er fullstendig din egen mening. Så ikke bry deg om hva venner sier angående det. Gjør hva du føler selv er best. Kanskje litt off-topic fordi TL;DR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta bilder på hvordan du ser ut idag. Tren godt et år og ta bilder igjen. Om du ikke er fornøyd, så bør du kanskje besøke en klinikk og høre hva du kan gjøre. Silikon idag er vel rimelig sikkert?

Jeg tar bilder en gang i mnd, så jeg følger med o-o

Nei det koster ikke all verden for "nye pupper",- så vi får se...:sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare si en ting og det er at feminin og maskulin er har ikke ett fasit svar. Det du syns selv og din egen opplevelse av hva som er maskulint eller feminint er fullstendig din egen mening. Så ikke bry deg om hva venner sier angående det. Gjør hva du føler selv er best. Kanskje litt off-topic fordi TL;DR

Veldig enig med deg der, lett å gå i fella.., jeg prøver å tenke at det er JEG som skal være fornøyd med kroppen min og ikke sette urimelige krav til meg selv. Men på "dårlige dager er det lett å sammenligne seg med andre og få følelsen av at løpet er kjørt liksom...:notworthy: Men det er flest dager hvor jeg faktisk er fornøyd og stolt av hele meg (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har samme problemet når det kommer til puppene selv.. Håper jeg kan få noe hjelp av legen men om jeg ikke gjør det kjøper jeg det lett selv til sommeren. Vi er alle forskjellige men for meg er puppene mine viktige og et savn.. så her blir det påfyll i hvert fall. Men typ løfting om man har noe å løfte på tror jeg man får dekket etter slanking. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke dekket dette etter slanking. Jeg gikk ned 45 kg og trengte både forminskning og løft. Siden kirurgen mente at han ikke ta så mye ut (200gr i hver) så får man det ikke dekka. Man må fjerne minst 500gr i hvert bryst. Rent løft blir ikke dekka.

Bukplastikk og ellers fjerning av hud etter stor vektnedgang får man hvis man har helseplager (utslett, svetting ol) på grunn av dette. Jeg hadde flaks at huden fulgte helt etter. Tror nok mye styrketrening hjalp også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter igjen med at jeg tror det er ganske individuelt.

Min hud trakk deg ikke sammen igjen etter fem år.

Så jeg har tatt bukplastikk for slapp hud på magen, og strammet brystene med innlegg.

Men jeg tror ikke man kan trene slapp hud...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter igjen med at jeg tror det er ganske individuelt.

Min hud trakk deg ikke sammen igjen etter fem år.

Så jeg har tatt bukplastikk for slapp hud på magen, og strammet brystene med innlegg.

Men jeg tror ikke man kan trene slapp hud...?

Hihi, ikke trene slapp hud, men tror at god sirkulasjon og muskler gjør at huden kanskje trekker seg sammen lettere og slapp hud viser mindre... Eller?

Og ja, alt er så individuelt - arv, hudkvalitet (soling/tørr hud) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...