Gå til innhold

Tatoverte øyenbryn


mariebh

Anbefalte innlegg

Heisann :) er det noen som har tatoverte øyenbryn og vil dele deres erfaring ? :p vil gjerne høre det det negative og positive.

Eksempel på noen spørsmål:

Hvor ofte må man fylle på?

Kan øyenbrynene forsvinne helt med åra hvis du la vær å fylle på?

Er det stor sjangs for å få skeive og fæle øyenbryn?

Hvor dyrt er det?

Angrer du på dine?

Osv osv...

Takk på forhånd ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei venninne som gjorde det. Jeg var kjempeskeptisk og så for meg noe sånt som bildene over. Men de blei veldig flotte. De så bare naturlige og velstelte ut, slike perfekte bryn som alle ønsker seg. De så ikke tegnet ut i det hele tatt! Med i prisen var to påfyllinger. Vet hun var etter 2-3 mnd å fylte på farge. Det er visst mest i begynnelsen at fargen blekner.

Men det er store variasjoner på hvor flinke slike folk er. Er du uheldig, blir de kunstige, skeive, for tett sammen, for mørke eller alt sammen. Pass på at du går til noen som har godt rykte, og ta med bilde av bryn som er slik du ser for deg, slik at du vet dere snakker om samme greia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som gjorde det. Jeg var kjempeskeptisk og så for meg noe sånt som bildene over. Men de blei veldig flotte. De så bare naturlige og velstelte ut, slike perfekte bryn som alle ønsker seg. De så ikke tegnet ut i det hele tatt! Med i prisen var to påfyllinger. Vet hun var etter 2-3 mnd å fylte på farge. Det er visst mest i begynnelsen at fargen blekner.

Men det er store variasjoner på hvor flinke slike folk er. Er du uheldig, blir de kunstige, skeive, for tett sammen, for mørke eller alt sammen. Pass på at du går til noen som har godt rykte, og ta med bilde av bryn som er slik du ser for deg, slik at du vet dere snakker om samme greia :)

Ja jeg og så føre meg sånn som bildene før jeg så hvordan bryna til vennina mi ble. Vet du om bryna kan forsvinne helt vekk hvis man la vær å fylle på? (Jeg er redd jeg angrer hvis jeg tar :p)

Er det Athenaklinikken siden i stavanger hu vennina di var og tok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg og så føre meg sånn som bildene før jeg så hvordan bryna til vennina mi ble. Vet du om bryna kan forsvinne helt vekk hvis man la vær å fylle på? (Jeg er redd jeg angrer hvis jeg tar :p)

Er det Athenaklinikken siden i stavanger hu vennina di var og tok? :)

Jeg tror ikke det var på Athena. Hun har flyttet utenlands, så får ikke spurt henne nå. Vet bare at tatovøren het Linn Ødegård (husker det fordi jeg har truffet henne) Jeg vet ikke så mye om dette, tror du skulle ringt til en klinikk og spurt om alt du lurer på :) Men jeg kan love deg en ting - brynene forsvinner IKKE dersom du ikke fyller på mer farge etterhvert, de endrer bare farge. Venninnen min sine ble litt rødlige i fargen før hun fylte på ny farge. Så om brynene får feil form eller feil fargestyrke, så er de faktisk TATOVERT og forsvinner aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tattovere bryn på seg?

Ansiktet ditt endrer form hele tiden, og dermed endrer også den fasongen bryna dine burde ha for å kle deg. Da er det jo litt ugunstig at de er tattovert på.

Fred Hamelten fikser mine bryn. Kommer aldri til å dandere bryna mine med noe annet enn en 24karats pinsett og hans fantastiske øyeskygge og litt øyebrynsfarging nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tattovere bryn på seg?

Ansiktet ditt endrer form hele tiden, og dermed endrer også den fasongen bryna dine burde ha for å kle deg. Da er det jo litt ugunstig at de er tattovert på.

Fred Hamelten fikser mine bryn. Kommer aldri til å dandere bryna mine med noe annet enn en 24karats pinsett og hans fantastiske øyeskygge og litt øyebrynsfarging nå og da.

Mener tatoverte bryn bare sitter i sånn 3-5 år, hvis du ikke fyller på. Fred Hamelten er øyenbrynsguden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg tid til å svare på denne selv om det er en stund siden tråden ble opprettet. Jeg tatoverte øyenbrynene mine hos Sol PMU som går for å være blant Norges beste på permanent sminke.

Før jeg bestilte time til tatovering gjorde jeg grundig forarbeid med tanke på at det er kjipt å la seg tatovere i trynet av en person som virkelig ikke kan det, og jeg valgte å gå for Sol fordi jungeltelegrafen tilsa at dette med 99% sikkerhet ble bra. Ventetiden var på 6 måneder, men jeg er veldig glad for at jeg ventet. Hygienen på klinikken var meget god, jeg følte meg ivaretatt og merket godt at hun kan det hun driver med. Tror jeg betalte litt over 5000, og jeg angrer ikke.

Øyenbrynene mine ble fylt ut, formet og ser naturlige ut, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Har bare fått positive tilbakemeldinger fra begge kjønn som er imponert over resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg tid til å svare på denne selv om det er en stund siden tråden ble opprettet. Jeg tatoverte øyenbrynene mine hos Sol PMU som går for å være blant Norges beste på permanent sminke.

Før jeg bestilte time til tatovering gjorde jeg grundig forarbeid med tanke på at det er kjipt å la seg tatovere i trynet av en person som virkelig ikke kan det, og jeg valgte å gå for Sol fordi jungeltelegrafen tilsa at dette med 99% sikkerhet ble bra. Ventetiden var på 6 måneder, men jeg er veldig glad for at jeg ventet. Hygienen på klinikken var meget god, jeg følte meg ivaretatt og merket godt at hun kan det hun driver med. Tror jeg betalte litt over 5000, og jeg angrer ikke.

Øyenbrynene mine ble fylt ut, formet og ser naturlige ut, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Har bare fått positive tilbakemeldinger fra begge kjønn som er imponert over resultatet.

BILDE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...