Gå til innhold

Kan dere anbefale meg en slynge til maks 1500 kr?


Ephexita

Anbefalte innlegg

Bursdagsgave skal planlegges og jeg vil ha slynge hjemme!

Aller helst må den kunne festes sammen så den danner en U, ha gode justeringsmuligheter og være solid.

1 eller 2 festepunkter tror jeg ikke har no å si, men den må festes med krok- ikke i dør.

Jeg bruker den til en 8-9 øvelser en 4 ganger i uka, så den må virkelig være brukervennlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med vanlige turnringer? Det får du for under tusenlappen. Faktisk under 500lappen og.

http://ringtraining.com/shop/equipment/120-exf-rings.html. Du kan også bruke stroppene uten å ha ringene på om du vil ha beina i.

Ingen vits å bruke et tonn penger for noe som egentlig er like bra (om ikke bedre).

Aldri tenkt å *sjekke ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri tenkt å *sjekke ut*

Jeg bruker dem selv. De er laget for å tåle en tung mann henge i dem. Forutsatt at du har gode nok fester i taket.

Nå driver ikke jeg med slyngetrening med dem, men stort sett turnorientert trening. Forøvring kan man kjøpe stropper på biltema som tåler vel så mye vekt, dog uten ringene. Dersom man bare skal bruke dem som en ustabil plattform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...