Gå til innhold

Har noen med silikonbryster prøvd Tanita?


Superglad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært på en Tanita for å måle fettprosenten min.

Spm mitt er om det har noen innvirkning på resultatet at jeg har silikonbryster?

æh.. tuller du?? jeg skal ta ny test i morgen.. for min hadde steget noe voldsomtsist gang.. tenkte ikke på at det kunne være silikonet?? nå ble jeg usikker her... vet man ikke kan stole på tanita test.. men nå er jeg redd jeg får enda mer hetta i morgen.. for vet fett prosenten mulig er høyere pga bygge muskler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Som ErikH sier - denne maskinen er relativt unøyaktig, silikon eller ikke. Har hørt at fettprosentmålingen deres varierer kraftig ved å ta testen med bare noen minutters mellomrom - så om dere skal måle fettprosent bør dere måle med klype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vil aller helst måle med klype..men ingen jeg kjenner som gjør det her. der jeg trener er det bare den tanita :( hadde ikke turt å kjøpe klype selv.. ville neppe klart å måle selv hehe

bor i fredrikstad nå:)

Ta deg turen til Drammen - fysioterapeut Fredrik Bekken. Bestill DXA og hils fra Lars. Det mest nøyaktige etter obduksjon, så med andre ord det mest nøyaktige du kan håpe å overleve ;) Koster sikkert mindre enn Tanitaen på senteret også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DXA?

Måtte google og det hørtes avansert ut. Tviler ikke på at det er noe av det mest nøyaktige man få, men å få sånne skanninger er sikkert ikke bare bare!

vil aller helst måle med klype..men ingen jeg kjenner som gjør det her. der jeg trener er det bare den tanita :( hadde ikke turt å kjøpe klype selv.. ville neppe klart å måle selv hehe

bor i fredrikstad nå:)

Kjøp deg ei klype til 200kr og bruk f.eks denne kalkulatoren til å regne fettprosent: http://www.linear-software.com/online.html

Der er bruksanvisning på hvor og hvordan du skal måle. Du klarer det garantert selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google og det hørtes avansert ut. Tviler ikke på at det er noe av det mest nøyaktige man få, men å få sånne skanninger er sikkert ikke bare bare!

Kjøp deg ei klype til 200kr og bruk f.eks denne kalkulatoren til å regne fettprosent: http://www.linear-software.com/online.html

Der er bruksanvisning på hvor og hvordan du skal måle. Du klarer det garantert selv! :)

jeg blir nok og invistere i en sånn klype:) hvor er det best å bestille fra?har hørt noen av dem er dårlige...?

jeg blir nok å ta den testen i morgen likevel siden den er satt opp....men håper virkelig ikke jeg får sjokk..:unsure:

da graver jeg meg ned... hehe.. nesten seriøst :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir nok og invistere i en sånn klype:) hvor er det best å bestille fra?har hørt noen av dem er dårlige...?

jeg blir nok å ta den testen i morgen likevel siden den er satt opp....men håper virkelig ikke jeg får sjokk..:unsure:

da graver jeg meg ned... hehe.. nesten seriøst :whistle:

Har kjøpt klypa mi fra http://myrevolution.no/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...