Wsnake Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Hei var det noen her som var på seminaret, til Børge Fagerli i helgen som vil dele litt info. ang kosthold og trening ??? spendt -) Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Ja jeg var der, men det vil nok ikke hjelpe noen om jeg skriver anekdoter fra seminaret. Børge og Menno gikk mer i dybden en artikler tillater og lærte oss å sette dette i et system slik at vi selv skulle kunne lage treningsprogram og dietter korrekt utifra anbefalingene de kom med. Anbefales absolutt alle å få dette med seg neste gang. Torsty, FrkHoel, BluebearWebcoaching og 2 andre 5 Siter
Espen Espelund Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Vanvittig bra ja. Planen var å skrive en oppsummering og poste på forsiden, men jeg er litt usikker på om materialet egentlig kan oppsummeres. Vi får se hva det blir Wsnake, SK-2000-og-ALLTID og Torsty 3 Siter
Wsnake Skrevet 25. november 2013 Forfatter Skrevet 25. november 2013 Vanvittig bra ja. Planen var å skrive en oppsummering og poste på forsiden, men jeg er litt usikker på om materialet egentlig kan oppsummeres. Vi får se hva det blir Ok får vente å se, kommer vel noen endringer i loggen din snart da... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.