Gå til innhold

Forkjølelse


Velvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse vann, spis nok mat (om du herjer med PSMF er dette tiden å ta en pause) + vitamin D + hvile + nok søvn. Har du tendenser til å få bihulebetennelser og slikt drit, vær flink å bruke nesespray.

Har du feber, skal du ikke trene. Både av hensyn til deg selv, og de du trener i nærheten av. Når man trener blir immunforsvaret redusert (midlertidig) og det siste man trenger i nærheten da er en fontene av virus og bakterier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bihuleproblemer hver gang jeg er forkjølt. Har visstnok sånne lange røtter i tennene sånn at jeg får helsikkes tannpine når jeg er forkjølt og beveger meg for mye for raskt. Føles som tennene holder på å ramle ut :p

Sove? check, bare sover, spiser, trener og sitter på fitnessbloggen

Mat? mhm...forbedringspotensiale

Vann? for lite

D-vitamin? check

Okei, spiser og drikker og sover mer og da er det best for deg at jeg er frisk i morgen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener ikke ephedra? :p

Efedrin HCL, baby :) Men ikke alle som takler den like bra som meg. Det er i hvert fall det eneste jeg vet om som tørker ut det som er av slimhinner, og fungerer helt gull mot bihulebetennelse (søsteren min har kronisk bihulebetennelse og fikk masse smertestillende og tur til Danmark for å banke opp bihulene og greier - men efedrin var farlig. Det vil si...helt til hun fikk prøve mine og ble symptomfri på et par timer. DA var det visst greit å gå bort fra varselstrekantmerkede medisiner :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Efedrin HCL, baby :) Men ikke alle som takler den like bra som meg. Det er i hvert fall det eneste jeg vet om som tørker ut det som er av slimhinner, og fungerer helt gull mot bihulebetennelse (søsteren min har kronisk bihulebetennelse og fikk masse smertestillende og tur til Danmark for å banke opp bihulene og greier - men efedrin var farlig. Det vil si...helt til hun fikk prøve mine og ble symptomfri på et par timer. DA var det visst greit å gå bort fra varselstrekantmerkede medisiner :p )

Og evt. bivirkninger av dette? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og evt. bivirkninger av dette? :p

I normale doser, få, men...for at du skal være helt sikker på at det du får servert er riktig får du her en link fra "motstanderne" ;)

http://www.antidoping.no/internett/medisinsk-info/dopingmidler-metoder/efedrin/

Efedrin er vel uansett et av de eldste legemidlene vi har i bruk i dag og ble brukt lenge før Maria var utro med englene sine :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I normale doser, få, men...for at du skal være helt sikker på at det du får servert er riktig får du her en link fra "motstanderne" ;)

http://www.antidoping.no/internett/medisinsk-info/dopingmidler-metoder/efedrin/

Efedrin er vel uansett et av de eldste legemidlene vi har i bruk i dag og ble brukt lenge før Maria var utro med englene sine :p

..."samme bivirkninger som amfetamin".......? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..."samme bivirkninger som amfetamin".......? :p

Du kan lage amfetamin av efedrin ;) Men alt kan misbrukes. Det er sentralstimulerende for folk flest - det er det jo ingen tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...