Gå til innhold

Harbinger treningshansker


Gjest Brukernavn007

Anbefalte innlegg

Gjest Brukernavn007

Det skal selvfølgelig stå HARBINGER :D

Noen som vet om Harbinger hansker til damer er å få tak i noe sted i Norge?

Jeg har sett at dem har noen svart/rosa på Gymgrossisten og Fitnessplanet, men hadde håpet at det er noen som har disse:http://www.harbingerfitness.com/cgi-bin/6fyd-xxe5x_Z.cgi?139&&sku

Jeg har funnet mange nettbutikker som selger hanskene i diverse land rundt om i verden men ingen av disse leverer til Norge selvfølgelig. De fleste leverer kun til USA og Canada :(

Noen som vet hvor jeg kan få tak i Harbinger 139 Women's FlexFit glove i str small? :D

*krysser fingrene*

post-778-14440825992705_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Jeg syns forøvrig harbinger-hansker er noe dritt.. De går opp i sømmene etter få gangs bruk :meh:

Nice to know! Er det noen bdre du vil anbefale? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nice to know! Er det noen bdre du vil anbefale? :D

Det var det da... Hadde nike-hansker tidligere som holdt mye lengre enn de fra harbinger jeg har nå. Kan jo hende jeg bare var litt uheldig og fikk hansker som var "feil" på og derfor gikk opp i sømmene.... Du får bare teste de ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Det var det da... Hadde nike-hansker tidligere som holdt mye lengre enn de fra harbinger jeg har nå. Kan jo hende jeg bare var litt uheldig og fikk hansker som var "feil" på og derfor gikk opp i sømmene.... Du får bare teste de ut :)

Mulig...hm, jeg får bare teste ut å se hva som faller i smak :D Hadde helt glemt ebay! Hvordan er det mulig liksom?! :p Har vært innom en million andre sider men ebay falt meg ikke inn :p hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Har betterboodies hansker? Hvor?:D Betterbodies er helt klart favoritten:blush:

Men nå har jeg allerede bestillt noen harbinger fra ebay:wub: Å så holdt jeg på å få hjerteinfarkt når jeg så forventet leveringsdato:oops: 1/5/2012 så da tenkte jeg WHAT 1 MAI !? Men så er det jo amerikansk å der er det jo måned/dato/år :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har betterboodies hansker? Hvor?:D Betterbodies er helt klart favoritten:blush:

Men nå har jeg allerede bestillt noen harbinger fra ebay:wub: Å så holdt jeg på å få hjerteinfarkt når jeg så forventet leveringsdato:oops: 1/5/2012 så da tenkte jeg WHAT 1 MAI !? Men så er det jo amerikansk å der er det jo måned/dato/år :rofl:

Betterbodies har hansker vet du snuppisen min! bare å sjekke x-life.no, gymgrossisten.no og sikkert proteinfabrikken.no.. Og så tar vi vel en tur til sverige når du flytter, så da kan vi leite der og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...