Gå til innhold

sliter med å bygge underkroppen.hjelp!


woop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei.

Tung dagen:

knebøy:5x5

Utspark:2x6-10

Strake Markløft evt markløft 3x5-8

Liggene lårcurl:2x6-10

legger til slutt?

Det kan sikkert fungere det, det er ihvertfall vesentlig forbedring fra forrige runde! (:

Selv ser jeg lite vits i bevegelser med liten overføringsverdi til virkeligheten, så selv ville jeg kuttet ut legger og lårcurl, og kanskje rejustert til 3x3 eller 1x5 på markløften. Men det er jo du som skal gjennomføre dette, så det er jo opp til deg! (:

Mitt poeng er vel hovedsakelig at du vil få mer fremgang om du dedikerer nok tid til knebøyen og markløften, istedenfor å bruke for mye tid og energi på øvelser som gir deg mindre valuta for pengene.

Utspark? Aldri hørt om. Er det sånn greie i kabelapparatet med løkke rundt foten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert fungere det, det er ihvertfall vesentlig forbedring fra forrige runde! :)

Selv ser jeg lite vits i bevegelser med liten overføringsverdi til virkeligheten, så selv ville jeg kuttet ut legger og lårcurl, og kanskje rejustert til 3x3 eller 1x5 på markløften.

Utspark? Aldri hørt om. Er det sånn greie i kabelapparatet med løkke rundt foten?

Okei.

Knebøy: 5x5

markløft:3x3

så lite øvelser på 1 dag?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...