Gå til innhold

Anbefalte innlegg

oh snææpp. Da kan jeg nesten skjønne 6000kcal daglig :p

Har vært å shoppa i dag:

[ATTACH]121688[/ATTACH]

Da håper jeg på bra søvn i natt (etter to dager på grensa til søvnløs).

Jeg legger igjen liten konklusjon etter jeg har testa noen dager :)

Igjen; tusen takk for god hjelp Therese!!

Bare hyggelig! Gleder meg til konklusjonen ;)

Fortsetter under...

oh snææpp. Da kan jeg nesten skjønne 6000kcal daglig :p

Har vært å shoppa i dag:

[ATTACH]121688[/ATTACH]

Da håper jeg på bra søvn i natt (etter to dager på grensa til søvnløs).

Jeg legger igjen liten konklusjon etter jeg har testa noen dager :)

Igjen; tusen takk for god hjelp Therese!!

I tillegg kan jeg tipse om kjøp av svart ris dersom det blir en slager fremover, fikk tips 17kr for halvkg like ved tøyensenteret - også 25kr halvkg ved siden av Røtter på frogner ;)

I tillegg kan jeg tipse om kjøp av svart ris dersom det blir en slager fremover, fikk tips 17kr for halvkg like ved tøyensenteret - også 25kr halvkg ved siden av Røtter på frogner ;)

Smakte min første posjon sort ris i dag. Det ER en slager! Smaker vilt digg + føles større/mer enn vanlig og for meg som liker å spise er det et stort +

17kr er veldig mye bedre enn 50kr på meny :p da skal jeg stikke å hamstre før helga. Er det en typisk jalla-shappe?

Smakte min første posjon sort ris i dag. Det ER en slager! Smaker vilt digg + føles større/mer enn vanlig og for meg som liker å spise er det et stort +

17kr er veldig mye bedre enn 50kr på meny :p da skal jeg stikke å hamstre før helga. Er det en typisk jalla-shappe?

Så bra! Moro å høre :)

Jeg har ikke vært i butikken på Tøyen selv, men det lå ved adr hagegata 22

Er nok en typisk jallasjappe :)

• 2 uker senere...

Og da har jeg bytta ut ris, poteter og søtpoteter med sort ris og quinoa. HAR SOVET SOM EN CHAMP HVER NATT I OVER EI UKE! Har til og med sovet i opp mot 9 timer kjempegodt! Ellers; en faktor jeg glemte å nevne er at jeg akuratt har startet ny jobb som pt og antelig har vært litt stressa på grunn av det, og har vært mindre stressa nå som ting blir rutine. For håpe dette fortsetter selv når fettprosenten blir lav :) Tusen takk igjen Therese! :D

Annonse

Og da har jeg bytta ut ris, poteter og søtpoteter med sort ris og quinoa. HAR SOVET SOM EN CHAMP HVER NATT I OVER EI UKE! Har til og med sovet i opp mot 9 timer kjempegodt! Ellers; en faktor jeg glemte å nevne er at jeg akuratt har startet ny jobb som pt og antelig har vært litt stressa på grunn av det, og har vært mindre stressa nå som ting blir rutine. For håpe dette fortsetter selv når fettprosenten blir lav :) Tusen takk igjen Therese! :D

Bare hyggelig :)! Råbra :thumbsup:

Jeg har hatt søvnproblemer hele livet omtrent.

Nå går jeg på underskudd (har gjort det i 2 mnd nå) i tillegg til å trene daglig.

Har aldri sovet så bra før.. Før kunne jeg ligge i timer å vri meg før jeg sovna.. Nå er det i seng monstertrøtt ved 23 tiden daglig og sovner momentant før jeg står opp hver dag 06.00.

Jeg har dog høyere fettprosent og er vel fremdeles litt overvektig da.

Jeg har ufattelig store søvnproblemer.. Er jeg heldig sover jeg gjerne 3-4 uavbrutt før jeg våkner og ikke får sove igjen. De fleste netter får jeg dog ikke sove, og føler jeg blir liggende i flere timer før jeg kanskje dupper av litt, så våkner jeg til igjen, dupper av, våkner og slik går nettene.

Før sov jeg veldig godt, kunne fint sove 10-12 timer uavbrutt. Nå har jeg ikke sovet skikkelig på mange år, og må periodevis gå på mogadon (reseptbelagt fra lege) for å bare få sove ut litt..

Regner nesten med at det henger sammen med matinntak og lav fettprosent. Prøver å spise så mye jeg kan, men forøvrig er jeg i en situasjon der jeg ikke har mulighet til å lage spesielt med mat (har et lite dårlig kjøleskap og en mikro..), har vært veldig stresset i forbindelse med privatliv og brudd i rygg å fot.

Hadde håpet noen her kanskje kunne hjulpet meg med hva jeg kan spise i løpet av dagen? Forøvrig går det nesten bare i næringsdrikker (nutricia), og jeg blir snart sprø.. VIL jo få i meg mer mat, legge på meg osv.. men merker matlysen er laber når jeg er stressa. Håper på ny bolig forløpende! Da får jeg jo komfyr igjen :D

Sorry avsporingen, men håper likevel noen har noen råd til meg.

Jeg har ufattelig store søvnproblemer.. Er jeg heldig sover jeg gjerne 3-4 uavbrutt før jeg våkner og ikke får sove igjen. De fleste netter får jeg dog ikke sove, og føler jeg blir liggende i flere timer før jeg kanskje dupper av litt, så våkner jeg til igjen, dupper av, våkner og slik går nettene.

Før sov jeg veldig godt, kunne fint sove 10-12 timer uavbrutt. Nå har jeg ikke sovet skikkelig på mange år, og må periodevis gå på mogadon (reseptbelagt fra lege) for å bare få sove ut litt..

Regner nesten med at det henger sammen med matinntak og lav fettprosent. Prøver å spise så mye jeg kan, men forøvrig er jeg i en situasjon der jeg ikke har mulighet til å lage spesielt med mat (har et lite dårlig kjøleskap og en mikro..), har vært veldig stresset i forbindelse med privatliv og brudd i rygg å fot.

Hadde håpet noen her kanskje kunne hjulpet meg med hva jeg kan spise i løpet av dagen? Forøvrig går det nesten bare i næringsdrikker (nutricia), og jeg blir snart sprø.. VIL jo få i meg mer mat, legge på meg osv.. men merker matlysen er laber når jeg er stressa. Håper på ny bolig forløpende! Da får jeg jo komfyr igjen :D

Øk inntaket av kalorier!! spesielt karbohydrat (minst 200g). Innta minst vedligeholdsmengde daglig (vil gjette omtrent 2500 kcal)! magnesiumtilskudd er også fornuftig

Invester i en blender, tar liten plass og kan lage mye godt med mye kalorier som ikke fyller magen så alt for mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...