Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Er på Stronglifts 5x5 om dagen og trener mandag, onsdag og fredag. Målet er å gå opp i styrke og litt opp i muskelmasse. Men jeg har lyst til å trene Krav Maga vedsiden av på tirsdager og torsdager men lurer på om det kanskje kommer til å bli litt vell mye mtp på viktigheten av restutisjon når man trener SL.

En ide er jo å bare kjøre på å håpe på det beste. Eller gå ned til å trene SL bare 2 ggr pr uke, men det har jeg egentlig ikke lyst til. Evt velge et annet styrketreningsprogram...

Hva ville dere gjort?

:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25052-kombinere-stronglifts-5x5-og-krav-maga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for svar dere :) Jeg har mulighet til å trene KM mandag og onsdag også. Så jeg tenker og omrokkere litt på dagene. Slik:

Mandag - KM

Tirsdag - 5x5

Onsdag - KM

Torsdag - 5x5

Fredag - Fri

Lørdag - 5x5

Søndag - Fri

På denne måten er det ihvertfall bare en dag hvor jeg har trening dagen etter en styrkeøkt jeg trener.

En annen ting jeg har tenkt er å kanskje gå tilbake til autoregulering.

Byttet nylig over til SL fordi jeg liker å trene SL veldig godt, men tenker at 5x5 med auto reg er kanskje hakket bedre i denne situasjonen både siden det er en smule mer fleksibelt, og at når det begynner å dra seg til og man kommer opp i vekter er det litt mindre volum, spesielt om man legger første settet litt lavt. Hva tenker dere om det?

Annonse

Takker for svar :)

Om du tenker på http://myrevolution.no/s/5x5-et-program-for-styrke-og-muskelmasse-med-auto-regulering/ ?

Så kjør på :)

Tror aldri jeg har vært så "gjennomtrent" som den tiden jeg trente Krav Maga, også veldig gøy. :)

Trente du vekter og Krav Maga samtidig?? :)

Takker for svar :)

Trente du vekter og Krav Maga samtidig?? :)

Fungerte veldig fint det :)

Pleide å trene styrke 3dager i uken også Krav Maga 2dager.

Eller av og til så trente jeg også styrke etter Krav Maga økta, hadde 45min togtur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...