ktpearie Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg flytter hjemmefra om rundt en måned.. Jeg vet at økonomi kommer til å være noe av det største problemet mitt, og jeg tenker å lette på tråder som gjør det mulig for en lettere økonomisk hverdag. Har akkurat gått til innkjøp av en sykkel til 5000kr ironisk nok, og jeg ønsker fortsatt å beholde, samt forbedre mine fysiske form. Kan man oppnå en sunn og atletisk kropp ved kun kroppsøvelser som hangups, pushups og situps kombinert med regelmessig svømming og daglig sykling? Eller vil man ende opp som en typisk maratonløper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jepp. Bare gjør det hardt nok. Og spis bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infa Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg flytter hjemmefra om rundt en måned.. Jeg vet at økonomi kommer til å være noe av det største problemet mitt, og jeg tenker å lette på tråder som gjør det mulig for en lettere økonomisk hverdag. Har akkurat gått til innkjøp av en sykkel til 5000kr ironisk nok, og jeg ønsker fortsatt å beholde, samt forbedre mine fysiske form. Kan man oppnå en sunn og atletisk kropp ved kun kroppsøvelser som hangups, pushups og situps kombinert med regelmessig svømming og daglig sykling? Eller vil man ende opp som en typisk maratonløper? Du må nok sykle latterlig mye for å ende opp som en maratonløper, i tillegg til at du ikke spiser. Du skal nok klare å vedlikeholde godt med det virker det som, så lenge du trener godt nok. Husk å spis sunt da, det er det viktigste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Tror nok Tor her kan skrive under på at dersom du ikke trener i en gym, så kommer du til å bli seendes ut som en utsulta maratonløper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ingen problem i det store å det hele. For å sette ting i perspektiv trente jeg et halvt år mot maraton, 4 til 6mil i uka. Siste 3mndene trente jeg bare kroppsvekttrening og løping og kan ikke si jeg mistet noe annet en maksstyrke. styrke eller volum-prinsipper, mat og hvile. viktigste er å tenke som du ville ha tenkt med vekter og styrke og/eller størrelse vil ikke være et problem. ktpearie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
St.Kristobal Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er et vell av ting man kan gjøre hjemme; å ikke ha tilgang på treningssenter er ikke noe hindring. Hvis du vil trene badass-het, kan du for eksempel kjøre Convict Conditioning: http://www.dragondoor.com/b41/ Ellers finnes det en bråte med andre ting, alt etter hva man vil oppnå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runforit123 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Man kan få digg kropp av egen vekt: Tutogkjør 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
St.Kristobal Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Man kan få digg kropp av egen vekt: Det er bare å følge Barstarzz på Facebook for jevnlig motivasjon Torsty 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.