Gå til innhold

Atletisk uten treningssenter

ktpearie

Anbefalte innlegg

Jeg flytter hjemmefra om rundt en måned.. Jeg vet at økonomi kommer til å være noe av det største problemet mitt, og jeg tenker å lette på tråder som gjør det mulig for en lettere økonomisk hverdag.

Har akkurat gått til innkjøp av en sykkel til 5000kr ironisk nok, og jeg ønsker fortsatt å beholde, samt forbedre mine fysiske form.

Kan man oppnå en sunn og atletisk kropp ved kun kroppsøvelser som hangups, pushups og situps kombinert med regelmessig svømming og daglig sykling? Eller vil man ende opp som en typisk maratonløper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg flytter hjemmefra om rundt en måned.. Jeg vet at økonomi kommer til å være noe av det største problemet mitt, og jeg tenker å lette på tråder som gjør det mulig for en lettere økonomisk hverdag.

Har akkurat gått til innkjøp av en sykkel til 5000kr ironisk nok, og jeg ønsker fortsatt å beholde, samt forbedre mine fysiske form.

Kan man oppnå en sunn og atletisk kropp ved kun kroppsøvelser som hangups, pushups og situps kombinert med regelmessig svømming og daglig sykling? Eller vil man ende opp som en typisk maratonløper?

Du må nok sykle latterlig mye for å ende opp som en maratonløper, i tillegg til at du ikke spiser.

Du skal nok klare å vedlikeholde godt med det virker det som, så lenge du trener godt nok.

Husk å spis sunt da, det er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem i det store å det hele.

For å sette ting i perspektiv trente jeg et halvt år mot maraton, 4 til 6mil i uka. Siste 3mndene trente jeg bare kroppsvekttrening og løping og kan ikke si jeg mistet noe annet en maksstyrke.

styrke eller volum-prinsipper, mat og hvile. viktigste er å tenke som du ville ha tenkt med vekter og styrke og/eller størrelse vil ikke være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...