Gå til innhold

X-Press


Felicie

Anbefalte innlegg

Hei! Har etter litt om og men bestemt meg for å begynne på X-Press av Tomas Fjeldberg. Liker at det er mye variasjon og artige øvelser. Mulig ikke det mest optimale for rask fremgang, men jeg tror jeg kan fungere godt på dette programmet.

Jeg har tenkt til å legge til noen isolasjonsøvelser for rumpestumpen. Er glad i kickback i kabel, pullthroughs, hipthrust osv.

Noen med x-press erfaring som kan tenke seg å sette opp et oppsett med utgangspunkt i litt mer rumpe?

Kommer også til å kombinere med noe kardio og gruppetimer, men det bør vel gå greit så lenge jeg spiser nok :) 1-2 hviledager pr. uke vil jeg også ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med litt hjelp fra Fjeldberg selv sitter jeg med dette programmet. Vil det funke, tror dere?

X-PRESS

Program A

1) Knebøy

2 a) Benkpress

2 B) Stående roing med stang/manualer

3) Bulgarske utfall

4 a) Biecepscurl

4 B) Planke

5) Dype beinpress/kickback i kabel

Program B

1) Markløft

2 a) Stående skulderpress med stang

2 B) Dips / smale pushups

3) Nedtrekk / pull-ups

4 a) Hipthrust

4 B) Pullthroughs / strak mark

5) Sidehev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen erfaringer med programmet, men for min del så har jeg ikke noe å sette fingeren på. Om du har fått hjelp av Fjeldberg selv, så kan det vel ikke bli stort bedre. Han er jo en som sitter på mye kompetanse :)

Husk at det er ikke alltid at mer er bedre, mht ønsket om å legge inn div øvelser.

Spiser du nok, og følger en progresjon, så skal det ikke være noe i veien for at stumpen og generelt hele kroppen skal respondere godt på trening (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...