Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ønsker å bli mer definert innen feks. en sydentur som er 8 uker unna. Ligger per dags dato rundt 22% pga jeg har bulka i to mnd nå, men jeg ikke føler meg vel i det hele tatt. Ja, som overskriften sier, hvor masse er det realistisk å synke fettprosenten på x antall uker?

Fortsetter under...

Synes ikke fettprosenten din rimer med vekt høyde hvis du er en gutt. Hvis du er en gutt vil jeg anbefale å kaste alle tanker om six-pack på sjøen og fortsette å bulke uavhengig om du skal på sydentur eller ei. Er du kvinne så er det som andre har sagt realistisk med en nedgang på 500 gram per uke gitt at du har et underskudd på 500 kcal daglig. Lykke til:)

Annonse

Hei:)

Det er ikke noe ved din vekt ift høyde som tilsier at du bør stresse med å reduksjon i fettprosent.

OG - du skrev i en tråd i januar at du hadde slitt med spiseforstyrrelser i ca ett år, men at du var klar for å komme deg videre i livet. Da ringer det noen varselbjeller hos meg. I tillegg hadde du et innlegg tidligere denne mnd der du uttrykte at du spiste mye i perioder for å bygge og trene bra, og deretter ble i tvil og reduserte på maten. Du skal ikke ha fokus på å redusere fettprosenten, du skal ha fokus på å leve et godt liv. Du må lære å lytte til egen kropp ift mat og trening, og ingen på internett kan gi deg noen fasit på hvordan du skal gå frem. Er du tilknyttet profesjonelle veiledere innen helsevesenet, er det de du skal spørre til råds. Har du ikke det, må du ta en runde med deg selv, og finne ut av om du har behov for det. Behov for å redusere fettprosenten kan jeg i alle fall ikke se for meg at du har. Helse først!

Spis masse - tren passe! Du kan få det til(y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...