Gå til innhold

Kostholdsplan


StineJulie

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg er frustrerende! Ofte må en kjempe litt for ¨få noe av nav..også tar det tid..og ofte må man gjerne overdrive ltt for at de skal skjønne tegninga..ellers har man en dårlig lege,behandler eller saksbehandler på nav..elelr alle tre..:o Synes det er rart at de ikke vil investere mer i hjelpe deg,for de vil jo få folk ut i jobb...dette virker jo som nesten motstridende til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønner jeg er frustrerende! Ofte må en kjempe litt for ¨få noe av nav..også tar det tid..og ofte må man gjerne overdrive ltt for at de skal skjønne tegninga..ellers har man en dårlig lege,behandler eller saksbehandler på nav..elelr alle tre..:o Synes det er rart at de ikke vil investere mer i hjelpe deg,for de vil jo få folk ut i jobb...dette virker jo som nesten motstridende til det.

Nettopp. Nå har jeg gått på AAP i snart 4 år og før det var jeg sykmeldt i først ett år. Skjønner ikke at de ikke forstår at det jeg søker om er viktig. Er jo ikke akkurat for snylte på dem :p Men sånn er livet. Heldigvis er jeg på god vei og skal aldri tilbake til der jeg var. Vil ikke være avhengig av stønad fra nav, men stå på helt egne bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...