Gå til innhold

Født på 80`tallet?


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sacha.jpg

51JS6WFXH0L._SL500_AA300_.jpg

Noah's Island og Flukten fra dyreskogen er fremdeles de to mest hjerteskjærende seriene jeg vet om :( Barn som vokser opp i dag og ser på Disney Playhouse får ikke samme innblikk i den ekte, kyniske verdenen som vi fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg litt gammel i forhold til enkelte her. Da jeg var liten (før 80-tallet!) var det helt greit at en 5-åring var hjemme alene noen timer, at en seksåring forsøkte å lage middag på egen hånd, at man falt ned fra trærne og at man gråt seg inn i marerittfylt fryktsøvn etter å ha sett på...

pompel_og_pilt.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noah's Island og Flukten fra dyreskogen er fremdeles de to mest hjerteskjærende seriene jeg vet om :( Barn som vokser opp i dag og ser på Disney Playhouse får ikke samme innblikk i den ekte, kyniske verdenen som vi fikk.

Er så enig! Så Flukta frå dyreskogen da det gikk i reprise for noen år siden og begynte å grine da pinnsvinene ble overkjørt ... Åååh, får faktisk tårer i øynene mens jeg skriver det! :blush:

Ellers var jo videospilleren litt ny og jeg tok opp masse barnetv på VHS bare fordi jeg kunne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flash backs! Jeg var tidenes tvslave da jeg var liten. Hadde halsbetennelse to ganger i mnd, så ble mye tv ja! Men jeg tror jeg er den eneste som husker TCC (The Childrens Channel) og alle de geniale seriene som gikk der tror jeg. Noen andre som husker "you can't do that on television"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...