BROrilla Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 "Indiska skrev: T Ribose og deoksyribose er ikke det samme, gud bedre... Jeg vet om nukleotider, og det er ikke de fire samme i DNA og RNA. 3/4, but still. Se mitt første innlegg. Jeg snakker om d-ribose Siter
Indiska Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 "emilwoop skrev: Se mitt første innlegg. Jeg snakker om d-ribose Det vet jeg, men d-ribose og deoksyribose er ikke det samme. Siter
BROrilla Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 "Indiska skrev: Det vet jeg, men d-ribose og deoksyribose er ikke det samme. bedre om man skriver 2D-ribose? for å skille d. Karbs begge deler hvertfall hoho Siter
Indiska Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 "emilwoop skrev: bedre om man skriver 2D-ribose? for å skille d. Karbs begge deler hvertfall hoho Nei. 2-deoxy-D-ribose eller d-ribose. Og det er vel sistnevnte kosttilskuddrt inneholder? Siter
BROrilla Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 "Indiska skrev: Nei. 2-deoxy-D-ribose eller d-ribose. Og det er vel sistnevnte kosttilskuddrt inneholder? må man altid skrive hele navnet? de er så lange! Siter
Indiska Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 "emilwoop skrev: må man altid skrive hele navnet? de er så lange! Ikke om energien du sparer går til gainz. Uansett hadde jeg rett. ÆDDA BÆDDA. Jeg elsker å ha rett, skikkelig barnslig sånn sett, can't help it. Nok avsporing nå, da. Aurelius, olavf, Afterall og 1 annen 4 Siter
Janeee Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 Nesten så dere er litt søte, ihvertfall underholdende å lese:p Siter
McBain Skrevet 12. september 2013 Skrevet 12. september 2013 Altså, litt mindre dbol vil nok redusere problemene. Siter
tjostis Skrevet 12. september 2013 Forfatter Skrevet 12. september 2013 "McBain skrev: Altså, litt mindre dbol vil nok redusere problemene. ok? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.