Gå til innhold

Utstyrfrie rekorder - spørsmål?


wombat

Anbefalte innlegg

I min vektklasse alle år var visst rekorden 222,5 :p Så da mangler jeg 5 kg uten å ha sjekket maksløft skikkelig (har bare tatt sånn en random vekt og ikke prøvd tyngre enn den) eller brukt sko/belte og det. :p

Den resultatet er satt av meg! hihi :) Skal delta på et nytt utstyrsfritt stevne nå snart selv, merker at kroppen min hadde godt av å gå opp litt i vekt, så jeg har økt betraktelig siden det resultatet ble satt for litt over 1 år siden :) Regner med å få et sammenlagt resultat på 270-ish i -52 nå.

Lykke til når din konkurranse er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min vektklasse alle år var visst rekorden 222,5 :p

Du må forresten også sjekke opp det med årsklasser, for det resultatet på 222.5 kg ble tatt av meg da jeg var ungdom, altså under 19 år. Man er junior fra det året man fyller 19 år til man er 23 år (så blir man senior). Med andre ord, du kommer øverst på rankingen uansett med hvilket resultat du klarer fordi det ser ut som at det ikke er registrert noen utstyrsfrie resultater som junior i vektklasse -43, -47 eller -52 kg (ENDA :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA OH THIS IS KLEINT!!!!!!!!!!! :cry::cry::cry:

For det første Karen: Jeg vet at den er satt av deg, du er jo forbildet mitt :-D Hihi (stalker deg på insta)

Det som er VANVITTIG kleint nå...... Er at jeg har begynt på noen nye tabletter som gjør at vannet bindes i kroppen elns......... Så nå veier jeg 48,3 kg!!!!!!! Goodbye ranking................. Haha, neida, det var jo litt irriterende når jeg har veid 44-46 kg siden juni, men shit au :p

(I are junior btw :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA OH THIS IS KLEINT!!!!!!!!!!! :cry::cry::cry:

For det første Karen: Jeg vet at den er satt av deg, du er jo forbildet mitt :-D Hihi (stalker deg på insta)

Det som er VANVITTIG kleint nå...... Er at jeg har begynt på noen nye tabletter som gjør at vannet bindes i kroppen elns......... Så nå veier jeg 48,3 kg!!!!!!! Goodbye ranking................. Haha, neida, det var jo litt irriterende når jeg har veid 44-46 kg siden juni, men shit au :p

(I are junior btw :p)

hahaha, så morsomt! Smigret :D Jeg begynte jo selv i styrkeløft i med veldig lav vekt, jeg lå jo i -47 i 1 år, og prøvde å holde vekta litt igjen også i slutten av -47-perioden, men så fant jeg fort ut at å gå opp en vektklasse kommer til å gjøre meg enda sterkere, og det har jeg virkelig erfart. Er det kreatin du har begynt på, kanskje? Går på det selv, og det bygger bra trykk :)

Men jeg ser hvertfall at du er veldig sterk til å ha drevet med styrkeløft så kort, så jeg ser for meg heftige vekter på deg fremover, hvis du fokuserer på god trening, mat og søvn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, så morsomt! Smigret :D Jeg begynte jo selv i styrkeløft i med veldig lav vekt, jeg lå jo i -47 i 1 år, og prøvde å holde vekta litt igjen også i slutten av -47-perioden, men så fant jeg fort ut at å gå opp en vektklasse kommer til å gjøre meg enda sterkere, og det har jeg virkelig erfart. Er det kreatin du har begynt på, kanskje? Går på det selv, og det bygger bra trykk :)

Men jeg ser hvertfall at du er veldig sterk til å ha drevet med styrkeløft så kort, så jeg ser for meg heftige vekter på deg fremover, hvis du fokuserer på god trening, mat og søvn! :D

Nei, det er ikke kreatin. Er en slags allergimedisin, tror det var noe med kortison eller sånn. Blir helt sånn hoven av den :p

Men er bare en kur da, men har lyst å gå opp i vektklasse jeg også da :-) Kanskje jeg skal prøve kreatin forresten, når du sier det! Har det vel liggende i en eller annen skuff her et sted.

ÅÅÅÅÅHH starstruck :blush:

Takk for det! Håper på å bli litt god etterhvert :) Er ihvertfall veldig klar for å gi jernet og se hvor langt jeg kommer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke kreatin. Er en slags allergimedisin, tror det var noe med kortison eller sånn. Blir helt sånn hoven av den :p

Men er bare en kur da, men har lyst å gå opp i vektklasse jeg også da :) Kanskje jeg skal prøve kreatin forresten, når du sier det! Har det vel liggende i en eller annen skuff her et sted.

ÅÅÅÅÅHH starstruck :blush:

Takk for det! Håper på å bli litt god etterhvert :) Er ihvertfall veldig klar for å gi jernet og se hvor langt jeg kommer. :D

Åja, ja for når jeg tenkte meg om, så går man ikke såpass "mye" opp av kreatin, men da skjønner jeg. Det hjelper nok uansett bra med!

Yes, that's the sprit! Har hørt rykter om at det har kommet så mange nye, sterke(!) løftere i Bergen, så du er et god eksempel hvertfall! Blir spennende å følge med på deg og fremgangen din :) Når er stevnet? Mitt er neste helg (5.okt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ja for når jeg tenkte meg om, så går man ikke såpass "mye" opp av kreatin, men da skjønner jeg. Det hjelper nok uansett bra med!

Yes, that's the sprit! Har hørt rykter om at det har kommet så mange nye, sterke(!) løftere i Bergen, så du er et god eksempel hvertfall! Blir spennende å følge med på deg og fremgangen din :) Når er stevnet? Mitt er neste helg (5.okt).

Hehe :D

Ja, det har vel det! Badass Bergensere :)

Mitt er også neste helg (5.okt) :D

Lykke til! Gleder meg til å se hva du havner på :D #Beastmode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...