Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp vært ute å kjøpt en boks med peanøttsmør for å få i meg litt mer kcal, og jeg trenger forslag til hva jeg kan bruke det til. :)

Også lurer jeg på om det er mye forskjell på grov og "ikke grov"? De hadde bare grov i butikken så jeg tok den, haha.

Fortsetter under...

Skrevet
30 gram proteinpulver (Myoprotein Choco-Peanut)

10 gram organisk peanøttsmør (en liten ts)

Sukrin, splenda, kanel

170 kcal, 30 gram protein, 5,5 gram fett, 2 gram karbohydrat.

1012257_10153086514870534_593406731_n.jpg

Dette er godt og lett.

Annonse

Skrevet

Sataysaus! Passer godt til grillet/stekt svinekjøtt og kylling, grønnsaker og ris. Og dette er en sunn kaloribombe, du som skal ha i deg mer kcal:)

2 ss sukrin

140 gram peanøttsmør

3 ss solsikkeolje

2 ss rød currypasta

3 ss epleeddik

1 boks kokosmelk

Varm opp olje og rør inn currypasta. Ha i kokosmelken og kok opp. Rør i peanøttsmør, sukrin, salt og eddik. Kok på svak varme til sausen tykner. Smak til med salt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dersom du er ute etter mer kcal kan jeg på det varmeste anbefale at du googler Elvis sandwich, eller bare "the Elvis" :) Finnes utallige varianter av den. Nøkkelord er brødskiver med bacon, banan, peanøttsmør stekt i smør:) Gir deg en del kcal dersom du var ute etter det:)

Smaker helt fabelaktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...