woaw Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei, Jeg er på jakt etter en coach som kan hjelpe meg med trening og kosthold til bikinifitness høsten neste år. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg bør begynne å lete. Jeg har hørt om flere tilfeller hvor treneren har vært useriøs ovenfor kundene sine hvis de er nybegynnere og fordi bikinifitness har plutselig blitt veldig populær. Men hva skal egentlig til for at det er en god trener? Og har noen tips om hvem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Tror jeg ville satt gift/og eller impotent som første kriterie:D Pinglo, 02-snapper, wheysted og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Renommé er jo alltids et utgangspunkt. Det er flere ulike faktorer som man må vektlegge når man skal velge seg en coach. Lommebok, erfaring og oppfølgingsmengde er jo faktorer som spiller en stor rolle. En god trener må vel være en som får frem det beste i deg og tar deg ditt du ønsker evt ett eller fler steg videre:) woaw 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stephanie F Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Referanse/erfaring. Spør tidligere klienter uten at treneren er tilstede? woaw 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woaw Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Tror jeg ville satt gift/og eller impotent som første kriterie:D Haha, godt poeng! har du noen tips?;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woaw Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Renommé er jo alltids et utgangspunkt. Det er flere ulike faktorer som man må vektlegge når man skal velge seg en coach. Lommebok, erfaring og oppfølgingsmengde er jo faktorer som spiller en stor rolle. En god trener må vel være en som får frem det beste i deg og tar deg ditt du ønsker evt ett eller fler steg videre:) Takk har du noen navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woaw Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Referanse/erfaring. Spør tidligere klienter uten at treneren er tilstede? Det var smart:) takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Takk har du noen navn? Har desverre ingen navn jeg har personlig erfaring med. Men hvis jeg skulle stille i noe som helst innen for kroppsbygging/fitness ville jeg prøvd å komme i kontakt med Børge Fagerli. Han er i mine øyne, garantert i mange andres også, en av de dyktigste og mest proffe vi har i Norge. Han er "dyr", men sikter du mot toppen kan du ikke bomme hvis du har han på laget. Sånn av ren nysgjerrighet hadde det vært mulig å spørre deg om hvor seriøs du selv er. Er du en av tusen som har hoppet på fitnessbølgen og bestemt deg for bikinifitnes "bare" fordi det er "kewlt" og fordi du alltid har vært tynn og sett noen lunde bra ut i bikini uavhengig om du trent eller spist bra? Eller er du en av de som har eller er villig til å trene mot et mål som i dine øyne virker spennende? Robin CBB 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woaw Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Har desverre ingen navn jeg har personlig erfaring med. Men hvis jeg skulle stille i noe som helst innen for kroppsbygging/fitness ville jeg prøvd å komme i kontakt med Børge Fagerli. Han er i mine øyne, garantert i mange andres også, en av de dyktigste og mest proffe vi har i Norge. Han er "dyr", men sikter du mot toppen kan du ikke bomme hvis du har han på laget. Sånn av ren nysgjerrighet hadde det vært mulig å spørre deg om hvor seriøs du selv er. Er du en av tusen som har hoppet på fitnessbølgen og bestemt deg for bikinifitnes "bare" fordi det er "kewlt" og fordi du alltid har vært tynn og sett noen lunde bra ut i bikini uavhengig om du trent eller spist bra? Eller er du en av de som har eller er villig til å trene mot et mål som i dine øyne virker spennende? Jeg er helt enig med at bikinifitness har blitt en bølge som rår, og at det da ikke trekker med seg de mest engasjerte. Jeg er overhode ingen jente som er naturlig tynn eller kan spise hva jeg vil. Jeg er vandt med å være observant med hva jeg trykker i kroppen min, og trener som regel styrke med en firedagerssplit. Men jeg forstår godt hva du mener. Jeg hater mennesker som hiver seg på uten å gjennomføre. Det irriterer vettet av meg. Jeg er ikke klar for å ansette en trener akkurat nå, fordi jeg føler jeg må litt mer ned i fettprosent før jeg har utrykket mot bikinifitness. Men takk, Børge Fagerli har vært i tankene, men tenkte bare at han var fullbooket. Broseidon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woaw Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Har desverre ingen navn jeg har personlig erfaring med. Men hvis jeg skulle stille i noe som helst innen for kroppsbygging/fitness ville jeg prøvd å komme i kontakt med Børge Fagerli. Han er i mine øyne, garantert i mange andres også, en av de dyktigste og mest proffe vi har i Norge. Han er "dyr", men sikter du mot toppen kan du ikke bomme hvis du har han på laget. Sånn av ren nysgjerrighet hadde det vært mulig å spørre deg om hvor seriøs du selv er. Er du en av tusen som har hoppet på fitnessbølgen og bestemt deg for bikinifitnes "bare" fordi det er "kewlt" og fordi du alltid har vært tynn og sett noen lunde bra ut i bikini uavhengig om du trent eller spist bra? Eller er du en av de som har eller er villig til å trene mot et mål som i dine øyne virker spennende? "Jeg tar dessverre ikke mot kunder som er nybegynnere, som skal rehabilitere eller trene seg opp etter skade eller lengre treningsopphold, eller kunder som har planer om å konkurrere i bikini-/bodyfitness eller kroppsbygging."(nettsiden til B. Fagerli). Jaja, fristes til å bare gjøre det selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Team Total Package er de eneste "organiserte" coachene i området. Ellers så er det bare å møte opp på fellestrening/poseringstrening på City 24/ på søndager kl 17.00 og snakke med coachene der. City 24/7 er det eneste gymmet i stavangerområdet som har team som stiller i konkurranser (Stavanger Fitnessteam) https://www.facebook.com/TeamTotalPackage?fref=ts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dwarniel Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Børge Fagerli coacher ikke bikini-utøvere, desverre.. Ble ganske skuffa når jeg fant ut det da jeg skulle velge coach. Edit: Så litt for seint at du hadde funnet det ut selv.. Eeh, sorry woaw 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woaw Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Team Total Package er de eneste "organiserte" coachene i området. Ellers så er det bare å møte opp på fellestrening/poseringstrening på City 24/ på søndager kl 17.00 og snakke med coachene der. City 24/7 er det eneste gymmet i stavangerområdet som har team som stiller i konkurranser (Stavanger Fitnessteam) https://www.facebook.com/TeamTotalPackage?fref=ts Oj, tusen takk for tips!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne_ Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bare hold deg milevis unna Gympartner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Bare hold deg milevis unna Gympartner! Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lusca Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg kan trene deg,, NOOO problem missy ! legger ved bilde Aequitas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Denne frøkna har fått hjelp Janeee og woaw 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.