Gå til innhold

Stavanger coach ønskes - nybegynner bikinifitness


woaw

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på jakt etter en coach som kan hjelpe meg med trening og kosthold til bikinifitness høsten neste år.

Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg bør begynne å lete. Jeg har hørt om flere tilfeller hvor treneren har vært useriøs ovenfor kundene sine hvis de er nybegynnere og fordi bikinifitness har plutselig blitt veldig populær. Men hva skal egentlig til for at det er en god trener?

Og har noen tips om hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Renommé er jo alltids et utgangspunkt. Det er flere ulike faktorer som man må vektlegge når man skal velge seg en coach. Lommebok, erfaring og oppfølgingsmengde er jo faktorer som spiller en stor rolle.

En god trener må vel være en som får frem det beste i deg og tar deg ditt du ønsker evt ett eller fler steg videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renommé er jo alltids et utgangspunkt. Det er flere ulike faktorer som man må vektlegge når man skal velge seg en coach. Lommebok, erfaring og oppfølgingsmengde er jo faktorer som spiller en stor rolle.

En god trener må vel være en som får frem det beste i deg og tar deg ditt du ønsker evt ett eller fler steg videre:)

Takk :) har du noen navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) har du noen navn?

Har desverre ingen navn jeg har personlig erfaring med. Men hvis jeg skulle stille i noe som helst innen for kroppsbygging/fitness ville jeg prøvd å komme i kontakt med Børge Fagerli. Han er i mine øyne, garantert i mange andres også, en av de dyktigste og mest proffe vi har i Norge. Han er "dyr", men sikter du mot toppen kan du ikke bomme hvis du har han på laget.

Sånn av ren nysgjerrighet hadde det vært mulig å spørre deg om hvor seriøs du selv er. Er du en av tusen som har hoppet på fitnessbølgen og bestemt deg for bikinifitnes "bare" fordi det er "kewlt" og fordi du alltid har vært tynn og sett noen lunde bra ut i bikini uavhengig om du trent eller spist bra? Eller er du en av de som har eller er villig til å trene mot et mål som i dine øyne virker spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ingen navn jeg har personlig erfaring med. Men hvis jeg skulle stille i noe som helst innen for kroppsbygging/fitness ville jeg prøvd å komme i kontakt med Børge Fagerli. Han er i mine øyne, garantert i mange andres også, en av de dyktigste og mest proffe vi har i Norge. Han er "dyr", men sikter du mot toppen kan du ikke bomme hvis du har han på laget.

Sånn av ren nysgjerrighet hadde det vært mulig å spørre deg om hvor seriøs du selv er. Er du en av tusen som har hoppet på fitnessbølgen og bestemt deg for bikinifitnes "bare" fordi det er "kewlt" og fordi du alltid har vært tynn og sett noen lunde bra ut i bikini uavhengig om du trent eller spist bra? Eller er du en av de som har eller er villig til å trene mot et mål som i dine øyne virker spennende?

Jeg er helt enig med at bikinifitness har blitt en bølge som rår, og at det da ikke trekker med seg de mest engasjerte. Jeg er overhode ingen jente som er naturlig tynn eller kan spise hva jeg vil. Jeg er vandt med å være observant med hva jeg trykker i kroppen min, og trener som regel styrke med en firedagerssplit. Men jeg forstår godt hva du mener. Jeg hater mennesker som hiver seg på uten å gjennomføre. Det irriterer vettet av meg. Jeg er ikke klar for å ansette en trener akkurat nå, fordi jeg føler jeg må litt mer ned i fettprosent før jeg har utrykket mot bikinifitness.

Men takk, Børge Fagerli har vært i tankene, men tenkte bare at han var fullbooket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ingen navn jeg har personlig erfaring med. Men hvis jeg skulle stille i noe som helst innen for kroppsbygging/fitness ville jeg prøvd å komme i kontakt med Børge Fagerli. Han er i mine øyne, garantert i mange andres også, en av de dyktigste og mest proffe vi har i Norge. Han er "dyr", men sikter du mot toppen kan du ikke bomme hvis du har han på laget.

Sånn av ren nysgjerrighet hadde det vært mulig å spørre deg om hvor seriøs du selv er. Er du en av tusen som har hoppet på fitnessbølgen og bestemt deg for bikinifitnes "bare" fordi det er "kewlt" og fordi du alltid har vært tynn og sett noen lunde bra ut i bikini uavhengig om du trent eller spist bra? Eller er du en av de som har eller er villig til å trene mot et mål som i dine øyne virker spennende?

"Jeg tar dessverre ikke mot kunder som er nybegynnere, som skal rehabilitere eller trene seg opp etter skade eller lengre treningsopphold, eller kunder som har planer om å konkurrere i bikini-/bodyfitness eller kroppsbygging."(nettsiden til B. Fagerli).

Jaja, fristes til å bare gjøre det selv..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Total Package er de eneste "organiserte" coachene i området. Ellers så er det bare å møte opp på fellestrening/poseringstrening på City 24/ på søndager kl 17.00 og snakke med coachene der. City 24/7 er det eneste gymmet i stavangerområdet som har team som stiller i konkurranser (Stavanger Fitnessteam)

https://www.facebook.com/TeamTotalPackage?fref=ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Total Package er de eneste "organiserte" coachene i området. Ellers så er det bare å møte opp på fellestrening/poseringstrening på City 24/ på søndager kl 17.00 og snakke med coachene der. City 24/7 er det eneste gymmet i stavangerområdet som har team som stiller i konkurranser (Stavanger Fitnessteam)

https://www.facebook.com/TeamTotalPackage?fref=ts

Oj, tusen takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...