Tineh Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Heisann Til dere som jobber fulltid som pt , hvordan begynte dere å bygge opp kundebasen deres ? Går it i fra at de fleste starter fra bunn og gøy å høre på hvordan andre har bygget sin:) Skal begynne som pt nå i høst og største ønske er å jobbe 110% som det ! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23590-pt-kundebase/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Westby Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Start en "PT-Tineh" Facebook side, det vil hjelpe deg litt. Ikke sitt på kontoret, ikke heng i resepsjonen. Fly på gulvet og gi tips og guide folk. så baller det seg på Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23590-pt-kundebase/#findComment-854620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PT · Espen B. Andersson Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Synlighet er nøkkelordet. Men jeg ville ikke forkasta det å "henge i resepsjonen". Det kommer an på designet på senteret ditt, men jeg har fått 5-6 kunder bare på å være i resepsjonen til rett tid. Det er mange som spør resepsjonistene om PT-stuff, og da er det gull verdt å inkludere seg i samtalen og f.eks. booke en prøvetime med vedkommende. Plyo 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23590-pt-kundebase/#findComment-855422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrik Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Spor Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23590-pt-kundebase/#findComment-855870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
InaL Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Når jeg starta opp så tok jeg alt som var av timer, uansett når det var på dagen eller i uka. Jeg var mye på senteret og sørget for å sende oppfølgingsmailer til de som kanskje bare hadde hatt 1 time. På den måten fikk jeg mange nye kunder, men også flere timer med de kundene jeg hadde hatt en time med. I tillegg er det lett å gi litt ekstra i starten når man har god tid. Da jeg begynte var det ofte jeg ikke hadde ny kunde rett etterpå, så hvis kunden hadde tid tok jeg meg tid til å gjøre litt ekstra ut av timen. Hørte om det var noe spesielt kunden ønsket å lære mer om (f.eks flere mageøvelser), eller rett og slett ha en hyggelig prat. Small talk er veldig undervurdert, og de fleste synes det er hyggelig at du husker detaljer fra livet deres. Send en melding på bursdagen deres, spør hvordan det går med barna, og gjør småting som å fylle på vannflaska til kunden når den er tom Ellers må man bare sørge for å gjøre en god jobb for den enkelte kunden. Husk på at alle har forskjellige preferanser, så finn ut hva som funker med den enklete - føler de tiltro til deg, og får en god kjemi er sjansen for at de fortsetter uendelig mye større BadWolf og Tychus 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23590-pt-kundebase/#findComment-925318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tychus Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 What she said ^^ Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23590-pt-kundebase/#findComment-925340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine86 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Støtter den med Facebook-side/nettside. Jeg vurderte pt der jeg trener, men fant tre visittkort og ingen mer info om trenerne. Liker å vite litt før jeg går for noe, så endte med en annen løsning det trenger ikke stå så mye om deg, men hva du kan noe om og er interessert i ville jeg satt pris på å få vite hvertfall Lykke til! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23590-pt-kundebase/#findComment-925342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.