Gå til innhold

Selger billig treningstøy til jente s/m: Better Bodies og Nike! (+ treningshansker & ipod-etui )


Marly

Anbefalte innlegg

Hellø! Etter en ryddings i klesskapet har jeg litt å kvitte meg med pga flytting og mangel på vilje til å pakke ting ned.:cat: Alt kan enten sendes eller overleveres i Trondheim!(y)

Som nytt/ubrukt:

1. Better Bodies topp, str M. Brukt én gang og er kjempegod, men har for mange! Selges for 150,-

j96nif.jpg

fvh0cn.jpg

2. Nike topp, str M. Brukt et par ganger. Kjempefin passform og lufting i ryggen, utrolig behagelig. Selges for 120,-

2wdu5oj.jpg

167wcjl.jpg

3. Casall trenings t-skjorte: vanvittig fin på og god, men for kort for min laange overkropp! Ubrukt! Str. 38, men passer en S eller liten M. Selges for 130,-. (Dårlig bilde; er svart!)

6du3xf.jpg

4. Knebukse i deilig, lett stoff fra H&M. (Igjen: dårlig bilde, er svart!) Str 38. Brukt et par ganger. Selges for 80,-

263kllu.jpg

24oms8w.jpg

Brukt:

3. To sportstopper fra Nike: den blå er for lettere trening og str. XS, den hvite for jogging etc. og er str. S. Selges for 60,- stk.

15s0tg6.jpg

4. Treningshansker (str. S) og ipod-etui for trening. Hansker 50,- , etui 30,-.

2d7ihs9.jpg

5. Better Bodies baggy treningsbukse, str S. Vanvittig behagelig, eneste grunnen til at jeg klarer kvitte meg med den er at jeg har flere. Selges for 130,-

o9r1hl.jpg

6. Addidas løpetights, str S/M. En del brukt, men nå for liten. Selges for 60,-.

bdwgna.jpg

(Orka ikke klippe vekk beina mine, sorry! :) )

Har forresten en knall behagelig Volcom t-shorte jeg gjerne skulle hatt vekk også, vanlig bomullsskjorte, str S. Selges for 80,-

x2rnde.jpg

Okay, er det noe dere er interessert i får dere hyle ut her. Porto kommer i tillegg, men er jo superlette plagg så er ikke så mye vil jeg tru.

Sorry at alle plagga er vilt skrukkete, har liggi pakka ned. Vaskes igjen før jeg sender de!

Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...