Gå til innhold

Forskning viser at kreatin etter trening gir best resultat!


ErikH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe som ligger til grunne for at "Myrevolution" leverer maks kvalitet vs andre "billigere" kjeder? monohydrat i konsentrert form er vell bare monohydrat i konsentrert form?

Ser ingen grunn til at Myrevolution leverer noe bedre kreatin-produkt enn Gymgrossisten. Forutenom f.eks smak eller hvor lettoppløselig det er. Tipper det virker på samme måte, eneste måten å finne ut av det blir vel å analysere innholdet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at Myrevolution leverer noe bedre kreatin-produkt enn Gymgrossisten. Forutenom f.eks smak eller hvor lettoppløselig det er. Tipper det virker på samme måte, eneste måten å finne ut av det blir vel å analysere innholdet. :)

Skal ikke være 100 prosent bastant her, men Tiwas og Carl Petter har et poeng. Creapure kreatin er et tyskpatentert kreatin som blant annet er veldig lettoppløselig, og som har blitt benyttet under mange av studiene som har blitt brukt til å bevise at monohydrat har en god effekt. Mye av den andre kreatin monohydraten du finner på markedet er japansk pattentert og er dårlige kreatin, ofte er det mindre lettoppløselig, folk responderer mindre, får mindre trykk i musklene osv. Mulig jeg er en Bro som tar feil, men jeg ser alltid etter creapure kreatin når jeg skal handle kreatin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som ligger til grunne for at "Myrevolution" leverer maks kvalitet vs andre "billigere" kjeder? monohydrat i konsentrert form er vell bare monohydrat i konsentrert form?

Jeg vet ikke hva Gymgrossisten har, og det er sikkert god kvalitet på det. Myrev har, som sagt, creapure som regnes som "the gold standard". Sjekk hva Broseidon skriver over :)

Kreatin monohydrat er i utgangspunktet likt, men urenheter kan gjøre at man holder mer vann blant annet. Så siden det er så billig som det er bruker jeg gjerne litt ekstra for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva Gymgrossisten har, og det er sikkert god kvalitet på det. Myrev har, som sagt, creapure som regnes som "the gold standard". Sjekk hva Broseidon skriver over :)

Kreatin monohydrat er i utgangspunktet likt, men urenheter kan gjøre at man holder mer vann blant annet. Så siden det er så billig som det er bruker jeg gjerne litt ekstra for sikkerhets skyld :)

Tviler slettes ikke på det, kanskje det er noe jeg må prøve ut, klart verdt om det faktisk er bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...