Gå til innhold

Min egen faktabok om trening, kosthold mm


Myr

Anbefalte innlegg

Etter jeg ble tipset om Flashcards fra BluebearFastform, så kom jeg til å tenke på at en grei notatbok med god oversikt kan være like greit. Så jeg tenker å ha en overskrift på hver side, med eventuelle undertema og fakta. Feks:

S1 - Protein, grunnleggende

Aminosyrer, antall

1g 4kcal blabla

Proteinkilder ...

Andre hovedtema blir: Karbs, fett, alkohol, treningsprogram, teknikk, anatomi osv

Undergrupper: Mer inngående i makroene, diverse treningsprogram og hvilke prinsipper de støtter, gjøre rede for skikkelig teknikk i øvelsene, anatomi om hver muskel, populære coacher og prinsippene deres mm.

Så jeg lurte på om noen hadde både tips og kilder jeg kan quote og hente informasjon fra, samt om noen har gjort noe lignende selv og har noen tips? :) Ettersom jeg har planer om PT etterhvert, kan det være greit å ha en egen personlig blekke som man kan lese på, samt oppfriske innimellom.

StokkelandFastForm PTpro Fjeldmann Plyo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Har quota deg en god del fra sida di nå. Godt å kunne ta alt sammen for god fisk :D Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...