Gå til innhold

Den optimale mageøvelsen


Chrika

Anbefalte innlegg

Etter å ha loffet rundt på diverse tråder og artikler på Fitnessbloggen, så er jeg om mulig enda mer forvirret.

Så da spør jeg, hvilken mageøvelse syns du er den mest effektive for en strøken mage?

Jeg ønsker meg nemlig en strøken mage, men sliter med en tynn kropp som har en slafsemage på midten..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Wtf :mellow:

Hva er det som er så "wtf" med det, da? Det er en del av oss som har bedrevet trening som har gjort obliques alt for store...Prøv noen titusenere hoftekast i judo, så kanskje du forstår problemstillingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så "wtf" med det, da? Det er en del av oss som har bedrevet trening som har gjort obliques alt for store...Prøv noen titusenere hoftekast i judo, så kanskje du forstår problemstillingen...

Nei, høres kanskje bare ut som et luksusproblem for noen av oss som sliter med å utvikle de :p

Men joda, ser jo problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så "wtf" med det, da? Det er en del av oss som har bedrevet trening som har gjort obliques alt for store...Prøv noen titusenere hoftekast i judo, så kanskje du forstår problemstillingen...

Min "skade" var for dårlig balanse i skisporet, så jeg fikk beskjed om å styrke hele mageregionen, og spesielt sidene, så jeg tok treneren på ordet. Det er over 20 år siden nå, men det virker som om "en gang mye obliques, alltid mye". Jeg kjørte over 500 sit ups hver kveld, ETTER ordinær trening. Over 300 av disse var diverse sit ups som gikk på obligues. Hehe, jeg BLE stødigere i sporet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "skade" var for dårlig balanse i skisporet, så jeg fikk beskjed om å styrke hele mageregionen, og spesielt sidene, så jeg tok treneren på ordet. Det er over 20 år siden nå, men det virker som om "en gang mye obliques, alltid mye". Jeg kjørte over 500 sit ups hver kveld, ETTER ordinær trening. Over 300 av disse var diverse sit ups som gikk på obligues. Hehe, jeg BLE stødigere i sporet...

Wow :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...