Gå til innhold

Hvordan tar dere tran?


kariness

Anbefalte innlegg

Seriøst, jeg hater smaken av tran. Når jeg tar tran så raper jeg tran hele dagen, og det er skikkelig ekkelt.

Noen som har noen tips til hvordan sjule tran-smaken? Eller hvordan hindre at jeg raper den ekle smaken hele dagen?

Det må da være andre som ikke gledelig drikker tran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, jeg hater smaken av tran. Når jeg tar tran så raper jeg tran hele dagen, og det er skikkelig ekkelt.

Noen som har noen tips til hvordan sjule tran-smaken? Eller hvordan hindre at jeg raper den ekle smaken hele dagen?

Det må da være andre som ikke gledelig drikker tran?

Denne er mye greiere å få ned, syns jeg. Prøvd den? :)

e33a0347-4824-4249-bbd5-d9702f727d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at jeg kjenner mindre til ettersmaken av selolje kontra tran. Altså, ingen raping etterpå. Jeg tar en slurk selolje fra flaska (eneste i min familie som røre den, hehe), og deretter en slurk juice. Innimellom er jeg tøff og smaker litt på oljen før juicen, og brekker meg litt, men så er det over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tran, men blander seloljen 50/50 med appelsinjuice og shotter den. Ingen smak eller ettersmak :)

Høres smart ut. Fort å gæli!

Denne er mye greiere å få ned, syns jeg. Prøvd den? :)

e33a0347-4824-4249-bbd5-d9702f727d14

Jeg smakte den da jeg var liten, men jeg husker ikke at jeg syns den smakte sitron :p men den gjør altså det?

Min erfaring er at jeg kjenner mindre til ettersmaken av selolje kontra tran. Altså, ingen raping etterpå. Jeg tar en slurk selolje fra flaska (eneste i min familie som røre den, hehe), og deretter en slurk juice. Innimellom er jeg tøff og smaker litt på oljen før juicen, og brekker meg litt, men så er det over.

Men smaker selve seloljen verre enn tranen??

ta den om kvelden

Dette løser problemet med ettersmaken i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, seloljen smaker ikke verre, men ikke så veldig mye bedre.

Tran med sitron er et veldig bra alternativ, det brukte jeg før (før jeg ramla inn her og leste at selolje er bedre. ;) ). Mulig du får litt etterraping, men det smaker ikke vondt når du tar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, seloljen smaker ikke verre, men ikke så veldig mye bedre.

Tran med sitron er et veldig bra alternativ, det brukte jeg før (før jeg ramla inn her og leste at selolje er bedre. ;) ). Mulig du får litt etterraping, men det smaker ikke vondt når du tar det.

Kanskje jeg skal gi sitronen en sjanse...

problemet er jo kvaliteten i disse kapslene, mye harsknet olje....

Ja det har jeg og hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

qqq skrev:

problemet er jo kvaliteten i disse kapslene, mye harsknet olje....

Ja det har jeg og hørt!

gjelder ikke alle kapsler da, man må bare være nøye med produsenten og opphavslandet og om mulig sjekke faktisk produksjonsmetoden. særlig peru og sør-amerika er kjent for harsknet olje i omega 3-produktene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, jeg hater smaken av tran. Når jeg tar tran så raper jeg tran hele dagen, og det er skikkelig ekkelt.

Noen som har noen tips til hvordan sjule tran-smaken? Eller hvordan hindre at jeg raper den ekle smaken hele dagen?

Det må da være andre som ikke gledelig drikker tran?

jeg tar tran med sitron smak som jeg blander med appelsinjuice sammen med sanasol.En skikkelig sitrusshot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...