Gå til innhold

.


Gjest ???

Anbefalte innlegg

Eg har holdt på med kickboxing i ca 2år, Hapkido i 2år og nå har jeg holdt på med jijitsu i et år og skal fortsette med det vertfall 1 år til :) har også vært litt innom Karate og taekwondo, men ikkje så lenge :) Om et år skal eg flytta te Oslo så lure på om det e nokken bra MMA klubber der? Måle mitt er å konkurrere i MMA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har drevet med boksing og grappling siden januar hos en liten klubb i Harstad. Flytter til Oslo nå snart, og lurer på om noen har noen anbefalinger på hvor det er bra å drive med kampsport der? Jeg er best på boksing, men liker MMA også. Har ingen ambisjoner annet enn å drive med det som hobby ved siden av bygging. Så, erfaringer fra bokse- eller MMA-klubber i Oslo, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har holdt på med kickboxing i ca 2år, Hapkido i 2år og nå har jeg holdt på med jijitsu i et år og skal fortsette med det vertfall 1 år til :) har også vært litt innom Karate og taekwondo, men ikkje så lenge :) Om et år skal eg flytta te Oslo så lure på om det e nokken bra MMA klubber der? Måle mitt er å konkurrere i MMA :)

kom innom Millers på Oslo Fight Center :) De tilbyr submissionwrestling og mma med aktivt konkuransemiljø .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BadWolf Har Millers en egen hjemmeside og eventuelt har du link til det? Hørtes veldig interessant ut og hvis jeg faktisk flytter til Oslo så skal jeg i det minste ta turen innom. Takker for tilbakemeldingen btw! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på mma i snart 5 år, først via youtube og interviews derfra, hehe.. så fant jeg sherdog å har vært aktiv der(kun fulgt med, ikke skrevet så mye).

Akkurat nå er favoritten Conor Mcgregor, gleder meg til å se om han er så god som jeg trur han kan være.

Samt Chris Weidman(super talent!).

Og mange flere.. Fra ungdomstiden var det jo selvsagt Bruce lee, litt van damme, jet li, jackie chan :p I senere år, michael jai white, og Scott adkins! Scott adkins er sjuuk..

Ble faktisk motivert, for ca 4-5 mnder siden til å prøve å sparke litt på bag som boyka, hehe.. det var over 2 år siden jeg sist trente kampsport, og med skulderskade som jeg nylig har opperert. Filma litt, og la sammen en litt artig film:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filma litt, og la sammen en litt artig film

Nice, det var awesome! Hvor lang tid tok det for deg til å lære deg å kunne sparke ordentlig? Har alltid vært interessert i kickboxing, men jeg er så dårlig til å bruke beina så jeg tenkte ja da må jeg vel velge boxing :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, det var awesome! Hvor lang tid tok det for deg til å lære deg å kunne sparke ordentlig? Har alltid vært interessert i kickboxing, men jeg er så dårlig til å bruke beina så jeg tenkte ja da må jeg vel velge boxing :p

takk =)

Tja vet ikke helt, kom vell rimelig raskt.. da jeg kunne gå i spagaten før jeg starta på tae kwon do som 11 åring :p så på bruce lee filmer å imiterte det hjemme. Viktig å være myk så man kan gjøre riktig bevegelse.

sjekk ut han her, helt rå !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk =)

Tja vet ikke helt, kom vell rimelig raskt.. da jeg kunne gå i spagaten før jeg starta på tae kwon do som 11 åring :p så på bruce lee filmer å imiterte det hjemme. Viktig å være myk så man kan gjøre riktig bevegelse.

sjekk ut han her, helt rå !

Ah, daså. Haha! Da får jeg visst bare fortsette med å tøye slik at jeg blir mykere litt og litt. Hehe.

Mhm, Conor McGregor er awesome! :D

Gleder meg til å se kampen mellom Henderson og Pettis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, det var awesome! Hvor lang tid tok det for deg til å lære deg å kunne sparke ordentlig? Har alltid vært interessert i kickboxing, men jeg er så dårlig til å bruke beina så jeg tenkte ja da må jeg vel velge boxing :p

Syns ikke du skal droppe kickboxing/thaiboxing fordi du er dårlig til å bruke beina vill heller si at dette er en god grunn til å begynne. Start med kickboxing du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du skal droppe kickboxing/thaiboxing fordi du er dårlig til å bruke beina vill heller si at dette er en god grunn til å begynne. Start med kickboxing du !

Mhm, skal begynne med kickboxing :D Nå må jeg bare finne en bra nok senter som utøver det her i Sarpsborg eventuelt Østfold. Det er vel kanskje lettere å finne det i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, skal begynne med kickboxing :D Nå må jeg bare finne en bra nok senter som utøver det her i Sarpsborg eventuelt Østfold. Det er vel kanskje lettere å finne det i Oslo?

Du har jo Frontline, Frontline Muay Thai ( ja to forskjellige plasser:p), Oslo Fight Center blant annet som tilbyr Muay Thai/MMA. Personlig trener jeg kun grappling så vanskelig for meg å dømme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo Frontline, Frontline Muay Thai ( ja to forskjellige plasser:p), Oslo Fight Center blant annet som tilbyr Muay Thai/MMA. Personlig trener jeg kun grappling så vanskelig for meg å dømme. :)

Hehe, den er grei. Takker for tilbakemeldingen i hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...