Gå til innhold

.


Gjest ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I helga virka det som han tok det ganske safe bare, men en utrolig kjedelig match ja. Dana White var ikke akkurat blid etter den matchen.Fulgt med i mange år selv, vet det meste selv. Sier ikke at Rory er bedre enn GSP, men hadde vært artig å sett en kamp mellom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga virka det som han tok det ganske safe bare, men en utrolig kjedelig match ja. Dana White var ikke akkurat blid etter den matchen.Fulgt med i mange år selv, vet det meste selv. Sier ikke at Rory er bedre enn GSP, men hadde vært artig å sett en kamp mellom de.

Ja. Hadde blitt morsomt å se Rory manhandled. :)

(Jeg likern ikke, som du sikkert har skjønt.)

Blir enda mer spennende å se hvordan GSP takler Hendricks i november. Han er skummel. Ikke at han er spesielt god, i denne sammenheng. Men om han får inn en treffer, som han pleier, er kampen over. Når det gjelder wrestlingen er jeg ikke bekymret. Ingen wrestler som GSP i UFC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare ønske at GSP valgte å være mer out going og aggresiv egentlig. Noen av matchene hans er litt boring fordi det skjer ikke så mye action som f.eks de kampene mellom Edgar og Meynard. De var awesome! Hehe. Men gleder meg til å kunne se GSP slåss igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare ønske at GSP valgte å være mer out going og aggresiv egentlig. Noen av matchene hans er litt boring fordi det skjer ikke så mye action som f.eks de kampene mellom Edgar og Meynard. De var awesome! Hehe. Men gleder til å kunne se GSP slåss igjen.

Jepp, 6 DEC på rad er ikke bra. Blir veldig mye jabbing og noen takedowns for å vinne poeng. Skulle ønske han gikk ut for å ødelegge, ikke bare terge med jabbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, 6 DEC på rad er ikke bra. Blir veldig mye jabbing og noen takedowns for å vinne poeng. Skulle ønske han gikk ut for å ødelegge, ikke bare terge med jabbing.

Helt enig! Han har kanskje ikke den sykeste knockout punchene men han klarer det eventuelt headkicks samt han kan jo bare go helt ham med ground&pound med tanke på hvor ofte han faktisk tar takedowns og får dem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jabber like hardt som de fleste slår en straight. :eek: Han jabba istykker øyehula til Josh Joscheck blandt annet.

Haha! Husker den matchen der, han ble rett og slett eid. Koscheck slengte så mye bs mot GSP under TUF-serien.

Joa når du legger til flere jabs i mengden, så ja så vil den tilsvare 1 straight. Det var ikke sånn at kun etter 1 jabb så var øyehulen til Kocheck banged up til den grad som på bilde. Tviler ikke at han har en syk hard jabb, men jeg kan ikke si at jeg tror at han jabber like hardt som 1 straight av en annen ufc fighter som har en ordentlig straight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Husker den matchen der, han ble rett og slett eid. Koscheck slengte så mye bs mot GSP under TUF-serien.

Joa når du legger til flere jabs i mengden, så ja så vil den tilsvare 1 straight. Det var ikke sånn at kun etter 1 jabb så var øyehulen til Kocheck banged up til den grad som på bilde. Tviler ikke at han har en syk hard jabb, men jeg kan ikke si at jeg tror at han jabber like hardt som 1 straight av en annen ufc fighter som har en ordentlig straight.

Han slår hardere enn blandt annet Cain. ;)

Og det er nok slik at det var en jabb som ga øyehula brudd. Det er bruddet som gjorde at øyet så så "banged up" ut.

Han har flere ganger jabbet folk i kroppen så de har tryna, og letta fra bakken. Så jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slår hardere enn blandt annet Cain. ;)

Og det er nok slik at det var en jabb som ga øyehula brudd. Det er bruddet som gjorde at øyet så så "banged up" ut.

Han har flere ganger jabbet folk i kroppen så de har tryna, og letta fra bakken. Så jo.

Tenkte du på Cain Velasquez? Hmm, da må jeg kanskje se kampene hans omigjen. Det har vel egentlig mer for seg at jeg tenker slik angående jabben hans pga det ikke alltid er så full action i forhold til stand up. Men ja, skulle bare ønske som nevn tidligere at han valgte å gå mer ut og vise at han faktisk er the real champ enn å vinne via lett gjennom decision.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sovna nesten under Aldo vs Sung Jung, sykt kjedelig tittelfight. Davis vs Machida var også ganske nitrist. Leites vs Watson var ganske leken, blodbad.

Kunne virkelig ikke ha sagt meg noe imot det du sier. Jeg ventet så sykt spent på Aldo vs Sung Jung kampen mest men fy så skuffende.. Håper neste UFC blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cruzious : 22 år er absolutt ikke for gammelt til å starte. Jeg er 24 og startet med submission wrestling for 3 måneder siden. Det er utrolig artig på tross av en ganske bratt læringskurve:) START

Takk! Er godt å høre at det ikke er for seint, hehe. Driver å titter på ulike kampsport sentre samt hva de tilbyr både her i Sarpsborg og I Oslo. Vet ikke om jeg skal vente til om jeg får arbeid i Oslo først, for jeg vil gjerne flytte :p Men jeg SKAL starte i hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er godt å høre at det ikke er for seint, hehe. Driver å titter på ulike kampsport sentre samt hva de tilbyr både her i Sarpsborg og I Oslo. Vet ikke om jeg skal vente til om jeg får arbeid i Oslo først, for jeg vil gjerne flytte :p Men jeg SKAL starte i hvertfall! :D

Om du flytter til oslo vill jeg anbefale Millers Martial Arts :) Jeff er ekstremt flink til å lære fra seg og du vill raskt føle du kommer inn i det. Klubben er nå Dean Lister Affiliate, du vill dermed ha muligheten til å trene med Dean vert semester. Det blir også muligheter for å bli med til USA og trene med Dean, Jeff Glover og andre veldig dyktige innen submission wrestling. Lokalet er hos Oslo Fight Center som også tilbyr MMA klasser :)

edit: Det trenes ikke med GI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...