Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du skal spise max 15 gram kbh ila dagen og ikke er sulten så trenger du sikkert ikke spise noe etter-treningsmat annet enn de vanlige måltidene. Ellers er jo poenget og fylle på med karbs til glykogenlagrene, men når de skal være tomme, ja så er det vel ikke nødvendig. Sånn jeg forstår det i allefall. Er du sulten etter trnieng, spis det som er er "lov". ;)

Ignorance is bliss! ;)

Godt du endelig er fornøyd og har funnet et akseptabelt vis å leve på.

Hehe,hvilken ignorance er det du sikter til her?

Joda,det har tatt sin tid,men tror jeg har funnet ut det nå:)

Hvis du skal spise max 15 gram kbh ila dagen og ikke er sulten så trenger du sikkert ikke spise noe etter-treningsmat annet enn de vanlige måltidene. Ellers er jo poenget og fylle på med karbs til glykogenlagrene, men når de skal være tomme, ja så er det vel ikke nødvendig. Sånn jeg forstår det i allefall. Er du sulten etter trnieng, spis det som er er "lov". ;)
Ja altså det jeg mente var at jeg ikke trenger å tenke på å spise før og etter sånn som før..nå kan jeg bare spise frokost middag og ltit kvelds og trene når pokker jeg føler for uten å tenke engang på påfyll etterpå...ganske greit:)

Blir vel litt mer kravstor når jeg kommer ned til normalvekt osv,da jeg ikke har så mye fett¨å tære på mer,men da skal jeg jo heller ikke ligge på så lite som 15 gram karbs heller :) Selv om jeg aldri kommer til å gå tilbake til høykarb kost igjen da jeg vet at det var karbsene som trigget mageproblemene :p.

Har testet ut ketogent kosthold tidligere, og var kjempefornøyd med resultatene jeg fikk, samt alle fordelene som folk har nevnt over her:) Før trening spiste jeg ofte en neve nøtter og en skyr og etter trening kjørte jeg på med en frukt + en proteinshake. Funka bra for meg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...