Gå til innhold

Søtsug på kveldene..


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sier meg enig med Broseidon! Det er fantastisk. Men hvis du har sjokolade søtsug kan jeg anbefale enten sjokolademousse- 2 eggehvitter, 2 ss sukrinmelis, 2 ss kakao-orginal/øko. Stivpisk eggehvitte og sukrinmelis, -vend "forsiktig" inn kakaopulveret og sett i fryseren i 15 min. tilsett gjerne steviadråper av smak du ønsker, og ha på bær-fryst/fersk til slutt. eller så har du kriweb sine proteinbarer- 15g kokosmel, 30g proteinpulver og tilsett vann/melk til ønsket konsistens-prøv deg frem:) (jeg dobler alltid til 30kokosmel/50gproteinpulver:p) Men jeg lager ikke barer av det. Spiser det som det er-rett fra bollen ;) sjokolademoussen er det relativt lite kcal, mens p.barene er det noget mer kcal- men absolutt verdt det(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver kveld når jeg setter meg i sofaen foran Tven kommer det enorme søtsug og jeg er sååå lei!!

Andre som har det som meg?? Og eventuelt tips?? ***Frustrert** :barefoot:

Og hva spiser dere når dere får dette? Ikke helt bra å hive inn på en proteinbar hver kveld liksom..

Jeg får lyst på kaker, boller og bakst om kveldene. Derfor har jeg lagt opp kveldsmaten deretter. Før spiste jeg alltid havregrøt, men nå spiser jeg i stedet rislapper eller vafler. Ris er left overs fra middagen.

Rislapper:

50 gram ris

1 egg

50 gram mel

2 ss sukrin

7-8 dråper vaniljestevia

bakepulver

1 dl ekstra lettmelk

Stekes i panne med Fry Light. 410 kcal i hele røra

Dette blir 8 luftige gode lapper som jeg spiser som de er eller med Walden farms pannekakesirup eller sukkerfritt syltetøy.

Sunne vafler:

180 g speltmel (eller halvparten havremel)

4 egg

6 gram meierismør

80 gram mager kesam

140 gram skummet melk

5 ss sukrin

6 dråper vaniljestevia

0.5 ts kardemomme

0.5 ts kanel

0.5 ts salt

Stekes uten fett, 1100 kcal i hele røra, blir 11 plater, så jeg spiser 4 stk med sukkerfritt syltetøy på med god samvittighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

som nevnt over her er gele av fun light en genial ide =)

lag forsjellige smaker...jeg har alltid en bolle i kjøleskapet, den med eple og pære blir sykt god!..og bringebær self =)

kan spises plain, eller med kesam, litt melk, frukt, bær, cc eller med en dasj piladelphia ost som neeeesten blir som ostekake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...