Gå til innhold

Rapid Burn


gclvuitton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare svare jenta på det hun spørr om... Ser sjelden en post her for tiden uten bedrevitere som kommer med dumme utspill.

Å bruke rolig aktivitet kan være en fin måte å brenne litt ekstra kalorier og gi aktiv restitusjon. Kunne selvfølgelig skrevet mer, men Afterall summerte egentlig fettforbrennere ganske greit.

Personlig setter jeg veldig pris på at fitnessbloggen har et forum som ikke svarer det folk vill høre, men kommer med andre inspill. Skulle ønske noen fortalte meg at fatburners o.l var sløsing av penger når jeg var yngre. hadde spart meg mye penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet

_

Hvorfor ikke bare svare jenta på det hun spørr om... Ser sjelden en post her for tiden uten bedrevitere som kommer med dumme utspill.

Har personlig bare vært borti Ripped Freak (gymgrossisten?) og T-rex (myrevolution). Begge to gir et brukbart energikick og inneholder standard fatburner "ingredienser". Mener å huske at ripped freak er noe hardere mot magen (kommer sikkert an på personen). Ikke for å reklamere, men myrevolution har hvertfall 20% og fri frakt over 500 (for en kort periode?) akkurat nå, bare sånn btw ;)

Dimme utspill? Som er basert på fakta? Det er et seriost forslag. Alle lovlige "fettforbrennere"gir null til ingen effekt. Kjøp heller kaffe og gronn te, samme effekt bare mye billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært borti ripped freak og lignende tbl med ekstreme mengder koffein og grønn te.. Det fungerte litt for effektivt da jeg fikk mye energi på trening og nedsatt matlyst (gikk ned 6 kg på en måned), men til gjengjeld satt jeg igjen med magesmerter, skjelvinger og angst! Så jeg vil heller anbefale litt ekstra kardio istedenfor å bruke penger på forbrenningstabletter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan spise kilovis med first price tunfisk på boks også fremfor proteinpulver, det er snakk om at noen ting er mer lettvindt enn andre. Ikke noe poeng i å skulle kverulere effektiviteten på alt av kosttilskudd (og annet forsåvidt) dersom noen spørr om typisk hvilke fatburners folk foretrekkker.

Jeg har sagt mitt til trådstarter. Melder meg ut av denne posten her.

Det er vell strengt tatt du som kverulerer her. Mener du innlegget mitt er upassende kan du rapportere det i stedet så er vi begge to ( ja jeg er også ansvarlig ) for at posten her blir sidetracket. Når det kommer til argumentet ditt her, så er jo proteinpulver vist å ha veldig god effekt, så sammenligningen sitter ikke helt som den skal.

gclvuitton: Jeg synes at den fra proteinfabrikken var litt dyr. Du får mye bedre pris hos gymgrossisten ( her ) hvor du får MYE mer koffein i bare en pille, kontra 3 piller fra rapid burn. Altså MYE mer for pengene. Jeg bruker den dog kun til å få mye koffein på kort tid, og har liten tro på at den fører til økt fettforbrenning.

Min erfaring med rapid burn er at kapslene av og til løser seg opp i halsen som fører til en brennende følelse + gir ekkel smak. Håper det hjelper. Jeg står fremdeles ved mitt første innlegg at du får mye mer utav en gåtur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...